ارسال به دیگران پرینت

عضو مجلس خبرگان:

قوه قضائیه مسببان وارد کردن خسارت به مردم خوزستان را مجازات کند

آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با افرادی که مسبب وارد کردن خسارت به مردم استان شده اند و از نیروهای ضد انقلابی هستند شناسایی و مجازات کند.


قوه قضائیه مسببان وارد کردن خسارت به مردم خوزستان را مجازات کند

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با افرادی که مسبب وارد کردن خسارت به مردم استان شده اند و از نیروهای ضد انقلابی هستند شناسایی و مجازات کند.

آیت الله عبدالکریم فرحانی بیان کرد: مردم خوزستان که همواره در صف دفاع از نظام بوده اند به ضدانقلاب‌ها اجازه نمی‌دهند که از این فضا سوء استفاده کنند و از مردم تقاضا دارم تا در فضایی آرام مطالبات خود را بیان کنند و اطمینان داشته باشند که مسئولان نیز در حال تلاش برای رفع مشکلات در استان هستند.

وی افزود: متاسفانه در چند روز اخیر دشمنان اسلام و عوامل ضدانقلاب تلاش کرده اند از فضای مطالبه گری مردم استان سوء استفاده کنند و متاسفانه باعث مرگ چند جوان در استان شدند. این افراد درصدد مخدوش کردن مطالبه‌ به حق مردم هستند و مردم به این فتنه ها آگاهند و اجازه نخواهند داد چنین سوءاستفاده‌ای انجام شود.

آیت الله فرحانی گفت: پرچم مطالبه‌گری به دست جوانان انقلابی است که امید است با مدیریت این جریان، زمینه تحقق عدالت و رفع تبعیض درعرصه‌های آب،کشاورزی، دامپروری و اشتغال بومی فراهم شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: من از مقامات امنیتی استان استدعای پیگیری جدی را دارم چرا که خانواده‌های کشته‌شدگان از علما و مسئولان استان مطالبه دارند که انتقام ظلمی را که ضدانقلاب به این خانواده‌ها داشته و خونی که از آن‌ها ریخته شده گرفته شود.

وی افزود: ما مطالبه‌گر برخورد قانونی فوری با کسانی هستیم که این ظلم و جنایت را در حق جوانان ما به ویژه در شادگان انجام دادند چرا که خانواده‌های آن‌ها نیز این امر را از ما مطالبه می‌کنند و انشالله در کنار سایر مطالبات به حق، علمای استان در این مطالبه نیز پیش‌قدم باشند.

در پی خشکسالی و تنش آبی در خوزستان جمعی از مردم که بیشتر از قشر کشاورز و دامدار هستند به دلیل نگرانی از وضعیت دام و زمین های زراعی خود درخواست و مطالبه رهاسازی آب را داشتند که متاسفانه در این بین افرادی که دست نشانده دشمنان انقلاب اسلامی هستند از این فضا سو استفاده کردند و باعث ایجاد برخی ناامنی ها در جامعه شدند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      مسبب اصلی دولت است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه