ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان بهداشت جهانی:

المپیک می تواند جشن امید باشد

رئیس سازمان بهداشت جهانی پیش بینی کرد بیش از یک صدهزار نفر تا زمان پایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کشورهای مختلف بر اثر کرونا جان خود را از دست خواهند داد اما این بازی‌ها می‌تواند "جشن امید" باشد.

المپیک می تواند جشن امید باشد

دکتر تدروس آدهانوم در جریان سخنرانی اصلی خود در حاشیه نشست کمیته بین المللی المپیک (IOC) هشدار داد بیماری همه گیر کرونا که باعث تعویق بازی های المپیک شده بود، هنوز پایان نیافته است.

وی ادامه داد: بازی های المپیک در توکیو می تواند "همبستگی و عزم راسخ" برای پایان دادن به بیماری همه گیرکووید ۱۹ را روشن تر کند.

رئیس سازمان بهداشت جهانی خاطر نشان کرد: ممکن است امسال جشن ها بی صدا باشد اما پیام امید اهمیت بیشتری دارد. ممکن است این بازی ها همان لحظه ای باشد که جهان را متحد می کند. همچنین واکسیناسیون ۷۰ درصد از جمعیت هر کشور تا اواسط سال آینده، همبستگی و عزم راسخ ما برای پایان دادن به همه گیری کرونا را روشن تر می کند.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه