ارسال به دیگران پرینت

وزارت بهداشت تونس برکنار شد

رسانه‌های عربی سه‌شنبه گزارش دادند که "هشام المشیشی" نخست وزیر تونس، وزیر بهداشت این کشور را به خاطر به اتهام کم‌کاری در مورد مقابله با کرونا بوده، از کار برکنار کرده است.

وزارت بهداشت تونس برکنار شد

"شمس اف ام" تونس، المشیشی "محمد الطرابلسی" وزیر امور اجتماعی تونس را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرده است.

وزارت بهداشت تونس اما به دلایل برکناری مهدی از سمت این وزارتخانه هیچ اشاره‌ای نکرد، هرچند برخی رسانه‌ها اعلام کردند که "فوری مهدی" به خاطر آنچه "اتهامات وارده در خصوص کوتاهی برای مقابله با ویروس کرونا اعلام شده، از کار برکنار شده است.

وزارت بهداشت تونس در تازه‌ترین گزارش خود از کرونا اعلام کرده است که ۱۱۷ تن دیگر در نتیجه کووید-۱۹ جان باختند و ۲ هزار و ۵۲۰ تن دیگر نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

با احتساب این افراد، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۵۴۸ هزار و ۷۵۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۴۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وزیر برکنار شده بهداشت تونس دیروز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که دولت تونس در مرحله کنونی به دنبال آن است که چرخه شیوع ویروس کرونا را قطع کند.

وی از شهروندان کشورش خواسته بود که با پایبندی به پروتکل‌های بهداشتی و کاهش دید و بازدید خانوادگی، عید قربان را به فرصتی برای قطع زنجیره شیوع بیماری تبدیل کنند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      فکردیم وزیربی نمک کشور رابرکنارکرده اند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه