ارسال به دیگران پرینت

سینما‌ها در تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز باز است

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: تا زمانی که ابلاغیه رسمی به ما داده نشود سینماها باز خواهند ماند و انشاالله که با تعطیلی سینماها مواجه نخواهیم شد.

سینما‌ها در تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز باز است

مرتضی شایسته پیرامون خبر تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونایی گفت: سینما‌ها در طی این مدت که تهران و دیگر استان‌ها در شرایط قرمز کرونایی بودند باز بودند و مشکلی هم برای مخاطبان تا این لحظه پیش نیامده و گزارش نشده است بنابراین طی تعطیلی ۶ روزه استان‌های تهران و البرز نیز سینما‌ها انشاالله باز خواهند ماند.

وی در رابطه با اینکه آیا تا این لحظه ابلاغیه رسمی مبنی بر تعطیلی سینما‌ها در مدت زمان تعطیلی ۶ روزه استان‌های تهران و البرز ارائه شده یا خیر بیان کرد: تا این لحظه هنوز هیچ ابلاغیه مبنی بر تعطیلی سینما‌ها در مدت زمان تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز نشده و به نظر می‌رسد که نباید هم ابلاغیه‌ای داده شود چراکه سینما‌ها در مدت دو ماه اخیر که وضعیت تهران و دیگر استان‌ها قرمز بود باز بودند و مشکلی پیش نیامده است.

شایسته خاطرنشان کرد: تا زمانی که ابلاغیه رسمی به ما داده نشود سینما‌ها باز خواهند ماند و انشاالله که با تعطیلی سینما‌ها مواجه نخواهیم شد.

 

منبع : جماران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه