ارسال به دیگران پرینت

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

نباید مظلومیت هرمزگان قربانی بی‌تدبیری ها شود | وضعیت شیوع کرونا فوق بحرانی است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: هرمزگان علاوه بر مشکلات زیرساختی از عدم توجه از سوی مسئولان دولت و مظلومیت رنج می برد.

نباید مظلومیت هرمزگان قربانی بی‌تدبیری ها شود | وضعیت شیوع کرونا فوق بحرانی است

احمد مرادی ، افزود: وضعیت کرونا در هرمزگان دیگر موضوعی نیست که مسئولی در سطح کشور بگوید از آن بی اطلاع است یا از شرایط فوق بحرانی آن مطلع نیست.

وی با بیان اینکه این شرایط کنترل نمی شود مگر مسئولان کشوری به درخواست های مکرر مسئولان استان هرمزگان توجه جدی تری داشته باشند، عنوان کرد: مگر می شود شرایط فوق بحرانی هرمزگان بارها مطرح و آمارها را مشاهده کنیم اما از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شاهد تدبیر جدی و مناسبی در خصوص این شرایط نباشیم.

این نماینده مجلس با انتقاد از آنکه مردم هرمزگان از نگاه های تبعیضی بین استان ها در سطح عالی دولت به ستوه آمده اند، خاطرنشان کرد: چگونه می شود هرمزگان در بین صدرنشینان استان های بحرانی شیوع کرونا قرار داشته باشد اما تهران و البرز را تعطیل کنیم و هرمزگان را با اعمال محدودیت های بی اثر گذشته رها کنیم.

وی با بیان اینکه هرمزگان علاوه بر مشکلات زیرساختی از عدم توجه از سوی مسئولان دولت و مظلومیت رنج می برد، اظهار کرد: امیدوارم هرچه سریعتر دولت با درخواست استاندار هرمزگان مبنی بر تعطیلی یک هفته ای در جهت کاهش شیوع کرونا ترتیب اثری جدی دهد و صدای مظلومیت مردم هرمزگان را بشنود.

مرادی در پایان گفت: مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به طور حتم این درخواست به حق مردم هرمزگان را تا حصول نتیجه پیگیری می کند تا در جهت بهبود وضعیت فوق بحرانی کنونی هرمزگان گام برداریم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه