ارسال به دیگران پرینت

ویژگی دیگر واتس اپ | پیام‌های کاربران ناپدید می‌شوند

یکی از آخرین ویژگی‌های مربوط به حریم خصوصی واتس اپ ناپدید شدن پیام‌ها است که از قبل در اندروید موجود است و به زودی برای کاربران iOS نیز ارائه می‌شود. گزارش شده است که این ویژگی در نسخه بتای این برنامه در حال آزمایش است، اما مطمئناً مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا به نسخه نهایی IOS برسد.


 ویژگی دیگر  واتس اپ  | پیام‌های کاربران ناپدید می‌شوند

یکی از آخرین ویژگی‌های مربوط به حریم خصوصی واتس اپ  ناپدید شدن پیام‌ها است که از قبل در اندروید  موجود است و به زودی برای کاربران iOS نیز ارائه می‌شود. گزارش شده است که این ویژگی در نسخه بتای این برنامه در حال آزمایش است، اما مطمئناً مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا به نسخه نهایی IOS برسد.

پیام‌های ناپدید شونده فقط مربوط به متن نیستند. بلکه تصاویر و ویدئو‌ها نیز، در حال ناپدید شدن هستند که به محض باز کردن گیرنده از بین می‌روند.

پیام‌های کاربران ios واتس اپ ناپدید می‌شوند

این ویژگی مانند ویژگی اینستاگرام است، که  "یک بار مشاهده" نامیده می‌شود و باید در دسترس هر دو طرف باشد. از طرف دیگر، ۷ روز طول می‌کشد تا پیام‌ها ناپدید شوند.

پیام‌های کاربران ios واتس اپ ناپدید می‌شوند

هنگام ارسال پیام، تایمر اختصاصی در قسمت ورودی زیرنویس وجود دارد و هنگامی که گیرنده پیام عکس / ویدیو را مشاهده کرد، فرستنده اعلانی دریافت می‌کند. با این حال، هیچ چیز مانع از گرفتن عکس صفحه از گیرنده قبل از ناپدید شدن پیام نمی‌شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Silencer ارسالی در

      کاش میشد به محض سین کردن پیام ناپدید میشد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه