ارسال به دیگران پرینت

پیشنهاد یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب به بهزاد نبوی

حسن رسولی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایط فعلی که فراغ بالی متوجه جامعه اصلاح‌طلبی ایران است، باید فرآیند بازسازی سازمان اصلاحات با محوریت بهزاد نبوی شروع شود.

پیشنهاد یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب به بهزاد نبوی

حسن رسولی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مورد آینده اصلاح‌طلبی من فکر می‌کنم که نهایتا ما شاهد یک‌سری اصلاحات ساختاری در بین اصلاح‌طلبان باشیم ولی مبنای کار تغییر نمی‌کند و این جریان حذف نمی‌شود و حذف‌شدنی هم نیست.

وی افزود: حضور اصلاح‌طلبان برمبنای مطالبات تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مردم ایران است و فرآیندی است با عمر بیش از صد سال و بنابراین موجودیت آن متاثر از این برد و باخت‌های انتخاباتی موجودیت در معرض خطر نیست. ممکن است اصلاح‌طلبان در راستای تحقق آرمان‌های اصلاح‌طلبانه به لحاظ ساختاری و فرآیندی و سازمانی تغییراتی را ایجاد کنند اما اینکه با حذف شدن از گردونه قدرت رسمی متاثر از یکی، دو انتخابات، براساس شواهدی که بیان کردم به نظر من این جریان به حیات خودش ادامه خواهد داد.

رسولی تصریح کرد: در شرایط فعلی که فراغ بالی متوجه جامعه اصلاح‌طلبی ایران است، باید فرآیند بازسازی سازمان اصلاحات با محوریت بهزاد نبوی شروع شود. به این معنی که سی و چند حزب با محوریت ایشان و با استفاده از اعتبار سایر بزرگان اصلاحات اولا به روند تکثیر و افزایشی خود پایان دهند و ثانیا در قالب یک برنامه زمانبندی شده پروژه ادغام این احزاب را کلید بزنند. من فکر می‌کنم که هیات‌رییسه امروز جبهه اصلاحات ایران به ریاست آقای بهزاد نبوی این ظرفیت را برای انجام این کار دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: ما از لحاظ کمی دارای احزاب فراوان هستیم اما به لحاظ کیفی از یک سامانه واحد حزبی برخوردار نیستیم. من به عنوان یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب الان عضو حزبی نیستم و یکی از دلایل نپیوستنم به احزاب فعلی این است که فکر می‌کنم احزاب فعلی خودشان و این تکثرشان زمینه‌سازی شکست احزاب در ایران شده است.

وی در پایان گفت: اگر مهندس نبوی پیشقدم شوند به عنوان فعال سیاسی داوطلب خواهم شد که به عضویت یکی از دو، سه حزب اصلاح‌طلب ادغام شده، فراگیر و برخوردار از قدرت نفوذ کیفی دربیایم.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      قابل توجه حسن رسولی، اصلاح طلبان برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شدند. با اون گندی که حسن روحانی تو این ۸ سال به اقتصاد و مملکت زد و کشور را به اندازه ی ۸۰ سال به عقب برگرداند و با توجه به اون اختلاس هزاران میلیاردی که از بورس کرد و سرمایه ی حدود ۶۰ میلیون نفر سهامدار بورسی رو پودر کرد و با اون ...... مطمئن باش که اصلاح طلبان حداقل تا ۱۰۰ آینده شانس پیروزی تو هیچ انتخاباتی را نخواهند داشت. این خط و این نشون. همانگونه که قبلا" پیش بینی کرده بودم ترامپ قمار باز، بازنده و بایدن پیروز انتخابات آمریکا خواهد بود و چنین هم شد و همانگونه که قبلا" پیشگویی کرده بودم جناب رئیسی با رای بالایی رئیس جمهور خواهند شد و همتی و با حدود ۲ میلیون رای بازنده خواهد بود و چنین هم شد. همانگونه که قبلا" پیش بینی و اعلام کرده بودم حدود ۵۰ درصد مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد و چنین نیز شد. اکنون هم پیش بینی میکنم که اصلاح طلبان پَر و چنین هم خواهد شد. این خط و این نشون.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه