ارسال به دیگران پرینت

استقلال ۲ - تراکتورسازی ۱ | آبی ها با دبل قائدی به آسیا نزدیک شدند

استقلال در ورزشگاه آزادی تراکتورسازی تبریز را شکست دادند.

استقلال ۲ - تراکتورسازی ۱ | آبی ها با دبل قائدی به آسیا نزدیک شدند

 تیم‌ استقلال از هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتورسازی بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌پوشان خاتمه پیدا کرد.

نیمه نخست هر بازی بیشتر در میانه‌های میدان  و پایاپای دنبال شد و شاگردان فرهاد مجیدی و فیروز کریمی در این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و آبی‌ها در حمله با پرس مهدی قایدی روی دروازه تراکتور در دقیقه ۵۵ به گل اول رسیدند. مدافع تراکتور با یک پاس رو به عقب اشتباه قایدی را در موقعیت گل قرار داد و مهاجم آبی‌ها توپ را از بالای سر اخباری که برای دفع توپ جلو آمده به گل تبدیل کرد.

استقلال چند دقیقه بعد به گل دوم خود رسید، این بار مجددا پاس رو به عقب مدافعین با دفع نصف و نیمه اخباری توپ در میانه‌های میدان به استقلالی‌ها رسید، مهدی قایدی که در موقعیت خوبی قرار داشت بلافاصله صاحب توپ شد و با جا گذاشتن مدافع مقابل خود در دقیقه ۵۹ گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

تراکتوری‌ها بعد از گل دوم استقلال فشار خود را دوری دروازه آبی‌ها بیشتر کردند و در دقیقه ۹۴ توسط امین اسدی اختلاف را کمتر کردند و به گل اول خود رسیدند، اما زمان زیادی برای جبران گل دوم نداشتند تا این دیدار در نهایت بازنده میدان باشند.

شاگردان مجیدی با این پیروزی ۴۷ امتیازی شدند و جایگاه سوم خود را در جدول تثبیت کردند تا به نوعی به سهمیه آسیا نزدیک شوند.

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه