ارسال به دیگران پرینت

رئیسی وارد مشهد شد

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری منتخب ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) ساعتی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

رئیسی وارد مشهد شد

رییس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران بناست در جشن میلاد حضرت رضا (ع) شرکت و ساعت ۱۸ امروز در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی برای زائران و عاشقان حضرت سخنرانی کند.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی منتخب مردم ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری که به دعوت تولیت آستان قدس رضوی در جشن میلاد امام هشتم شیعیان حضور یافته است طی سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت.

حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی ۳۰ خردادماه طی تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و از او برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی دعوت کرد که ایشان به این دعوت پاسخ گفت و اضافه کرد: برای زیارت و عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس مشرف خواهم شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه، ۲۸ خردادماه برگزار شد با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه