ارسال به دیگران پرینت

بیانیه جالب مهرعلیزاده پس از انصراف از کاندیداتوری| مهرعلیزاده: انصرافم برای جلوگیری از پراکندگی آرا بود

بیانیه جالب مهرعلیزاده پس از انصراف از کاندیداتوری منتشر شده است.بیانیه مهرعلیزاده پس از انصراف از کاندیداتوری ساعاتی پیش منتشر شد. به گفته مهرعلیزادهف انصرافم برای جلوگیری از پراکندگی آرا بود.

بیانیه جالب مهرعلیزاده پس از انصراف از کاندیداتوری| مهرعلیزاده: انصرافم برای جلوگیری از پراکندگی آرا بود

محسن مهرعلیزاده پس از اعلام انصراف از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای با تاکید بیان اینکه «حضور من در انتخابات برای پیگیری دغدغه‌های مردم و نجات جمهوریت نظام و انصرافم نیز برای جلوگیری از پراکندگی آرا بود»، اظهار کرد: همچنان در کنار اراده اصلاح طلبانه مردم با اعتماد به صندوق رای خواهم ایستاد و به انتخاب آنها احترام می‌گذارم.

ایسنا: محسن مهرعلیزاده پس از اعلام انصراف از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای با تاکید بیان اینکه «حضور من در انتخابات برای پیگیری دغدغه‌های مردم و نجات جمهوریت نظام و انصرافم نیز برای جلوگیری از پراکندگی آرا بود»، اظهار کرد: همچنان در کنار اراده اصلاح طلبانه مردم با اعتماد به صندوق رای خواهم ایستاد و به انتخاب آنها احترام می‌گذارم.

متن بیانیه محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که صبح چهارشنبه از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد به شرح زیر است:

«بنام خداوند جان و خرد

مردم شریف ایران!

اینجانب محسن مهرعلیزاده فرزند ایران، به دعوت بخشی از اقشار مردم عزیز و گروه‌های مرجع سیاسی و اجتماعی در راستای بهبود معیشت و رفاه بیشتر، نشاط و شادابی مردم و نیز ارتقای عزت، اعتبار و جایگاه کشورم، با شعار «دولت زندگی» پای به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم. از آغاز این تصمیم سخت می‌دانستم که بزرگترین رقیبم در این انتخابات، نا امیدی شما مردم از امکان تغییر و اصلاح امور است، امید داشتم که با گرفتن یاری از درگاه خداوند بزرگ و طرح مطالبات برحق شما و تاکید بر مشی اصلاح طلبی برای بهبود شرایط، به ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی و زمینه لازم برای استفاده شما مردم عزیز از حق قانونی خودتان کمک نمایم.

امروز پس از گذشت نزدیک به سه هفته رقابت نفس گیر و پرحاشیه و ملاحظه و پیش‌بینی رغبت ناکافی مشارکت مردم، احساس می‌کنم نه من و نه دیگر کاندیداها نتوانسته‌ایم فضای مناسب کافی برای برون رفت از شرایط موجود ایجاد کنیم.

بنابراین با ملاحظه شرایط حاضر و به حکم عقل و احترام به خرد جمعی با سپاس از همراهی و همکاری همه همراهان و دوستان و هواداران عزیزم در سراسر کشور و با عرض پوزش از محضر ملت بزرگ ایران، ضمن انصراف از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، درخواست دارم با مشارکت جدی در انتخابات از حق قانونی مصرح خود در قانون اساسی بهره‌مند گردید و در راه اعتلا و پیشرفت ایران عزیزمان گام بردارید.

حضور من در انتخابات برای پیگیری دغدغه‌های مردم و نجات جمهوریت نظام و انصرافم نیز برای جلوگیری از پراکندگی آرا بود، من همچنان در کنار اراده اصلاح طلبانه مردم با اعتماد به صندوق رای خواهم ایستاد و به انتخاب آنها احترام می‌گذارم. سرفرازی ایران و ایرانیان و فردائی بهتر را برای شما ملت بزرگ ایران آرزومندم.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه