ارسال به دیگران پرینت

امام‌جمعه موقت اصفهان:

فتوای رهبر معظم انقلاب | رای ندادن در انتخابات «گناه کبیره» است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتب میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: حضور در انتخابات پیش رو بالاترین اهمیت را برای کشور دارد. باید فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات عملی شود و در شرایط کنونی عمل نکردن به آن، گناه کبیره محسوب می‌شود. وی افزود: مردم با رای خود باید پشتیبانی خود را از رئیس جمهور آینده نشان دهند. متاسفانه دشمن می‌خواهد از گلایه‌ها و مشکلات مردم سواستفاده کند. آنها می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی را مقصر نشان دهند.


فتوای رهبر معظم انقلاب  |  رای ندادن در انتخابات «گناه کبیره» است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در این دورانی که دشمن از همه ابزار خود جهت ترویج مردم به رای ندادن استفاده می‌کند، عمل نکردن به فتوای رهبر معظم انقلاب مصداق گناه کبیره است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتب میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: حضور در انتخابات پیش رو بالاترین اهمیت را برای کشور دارد. باید فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات عملی شود و در شرایط کنونی عمل نکردن به آن، گناه کبیره محسوب می‌شود.

وی افزود: مردم با رای خود باید پشتیبانی خود را از رئیس جمهور آینده نشان دهند. متاسفانه دشمن می‌خواهد از گلایه‌ها و مشکلات مردم سواستفاده کند. آنها می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی را مقصر نشان دهند. مردم نباید با رای ندادن، دشمن را به اهداف خود برسانند و خون شهیدان را زیر پا بگذارند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه گلایه‌هایی بر نامزدهای ریاست جمهوری وارد است گفت: وقتی از نامزدها خواسته می‌شود درباره یک سوال، دقیق و کامل پاسخ بدهند، نباید این فرصت را خرج تخریب رقیب خود بکنند. برخی کاندیداها به گونه‌ای صحبت می‌کنند که منکرات را ترویج می‌دهند و این شایسته ملت ایران نیست.

وی ادامه داد: افرادی سال‌ها بر مسند قدرت نشسته بودند و فقر گسترده شد؛ حالا این افراد ادعا می‌کنند که می‌توانند فقر را ریشه‌کن بکنند. باید به سابقه نامزدها نگاه کرد و دید در وظایف خود چگونه عمل کرده است. رئیس جمهور آینده باید امید را ترویج دهد و مردم را با خود همراه کند و با مدیریت صحیح خود، نگذارد حتی یک فقیر در کشور باقی بماند.

حجت‌الاسلام میردامادی اضافه کرد: رئیس جمهوری اصلح است که معتقد به مردم و جوانان باشد. جوانان و به خصوص نخبگان نباید بی‌کار بمانند و باید به آنها توجه شود. رئیس جمهور باید عدالت‌خواه و فساد ستیز باشد. برای مثال شاهد فسادهای گسترده‌ای در واگذاری ارز 4هزار و 200 تومانی بودیم که همه اینها باید در دولت آینده برطرف شود. اکنون دورانی است که باید فراجناحی عمل کنیم و به حزب خاصی تعصب نداشته باشیم. باید کسی روی کار بیاید که با عملکرد و رفتاری جهادی، کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان با مشکلات آب مواجه شده‌اند گفت: گلایه‌هایی بر مدیریت آب وارد است. برخی مناطق ساعت‌ها دچار افت فشار و بی‌آبی هستند. مسئولان و مدیران منابع آبی نباید اجازه دهند چنین اتفاقاتی رخ دهد و مردم در این روزهای گرم بدون آب زندگی کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت مقصر آمریکاست جامعه را با زور باید اصلاح کرد باید همه زورکی برن بهشت باید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه