ارسال به دیگران پرینت

رای گیری انتخابات از ۷ صبح تا ۱۲ شب

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ایده ستاد کرونا با موافقت شورای نگهبان همراه شد که باید البته از ۷ صبح تا ۱۲ شب صندوق‌ها برای رای‌گیری فعال باشند و البته اگر کسی پس از این ساعت نیز حضور داشت رای دادن او بلامانع است.


رای گیری انتخابات از ۷ صبح تا ۱۲ شب

آقای محمدحسن صادقی مقدم در همایش عوامل انتخابات ۱۴۰۰ گفت: جمعی که اینجا هستند اراده کردند در انتخابات جمعه​ آینده ورق زرین دیگری برای این نهضت اسلامی بیافزایند.

وی افزود: در انتخابات ۹۸, در میاندوره ۹۹ و در این دوره نهایت همکاری و هماهنگی با وزارت کشور و استانداری‌ها را داشتیم و بهره آن را نیز بردیم و الحمدالله نتایج خوبی از مشارکت مردم در راه است.

صادقی مقدم گفت: از وزارت اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی، ثبت احوال و کلیه مقام‌های استانی و کسانی که در آموزش و پرورش و این شبکه عظیم اجرا و نظارت همکاری کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با وجود برخی اشکالات، طرح‌های نو و جدی نیز پیاده شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه دینی داریم آنچه که خواست مردم است با صحت و سلامت تجمیع کنیم و به نمایش بگذاریم و هرگز کسی نباید حاضر شود آخرت خود را برای دنیای دیگران هزینه کند و این سرلوحه همه همکاران در اجرا و نظارت خواهد بود.

وی گفت: ستاد کرونا ساعت برگزاری انتخابات را از ۷ صبح تا ۲ نصف شب اعلام کرده و اگر چه بودن همه عوامل اجرا و نظارت ساعت هفت صبح سر صندوق‌ها مشکل است، اما برای همراهی این ایده، شورای نگهبان موافقت کرد که از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب اخذ رای صورت بگیرد و همین امر موجب می‌شود که پایان تبلیغات نیز هفت صبح باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا صمدی ارسالی در

      چرادکترمحمود احمدی نژاد راردصلاحیت کنید لطفن بیاورد ریاست جمهور 1400شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه