ارسال به دیگران پرینت

عصبانیت امباپه از ژیرو و مداخله دشان

تیم ملی فرانسه در آستانه رقابت‌های یورو درگیر یک حاشیه عجیب شده است.

عصبانیت امباپه از ژیرو و مداخله دشان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند سال دوری کریم بنزما تیم ملی فرانسه، دیدیه دشان در اقدامی غیرمنتظره از این ستاره باشگاه رئال مادرید برای حضور در رقابت های یورو دعوت کرد تا بالاخره این جدایی که به خاطر پرونده مربوط به باج خواهی کریم بنزما از متئو والبوئنا به وجود آمده بود، تمام شود.

 

در طول این سال ها الیویه ژیرو کسی بود که در غیاب کریم بنزما به عنوان مهاجم شماره یک خروس ها در ترکیب تیم دیدیه دشان به میدان می‌رفت و اتفاقاً او طی این مدت عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و در بسیاری از مواقع در قامت ناجی تیم ملی فرانسه ظاهر شد.

 

با این حال بعد از بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه دیگر باید او را مهاجم اول تیم دیدیه دشان دانست و به نظر می‌رسد که این بازیکن گزینه اول فرانسوی ها برای حضور در خط حمله در رقابتهای یورو خواهد بود.

اما کریم بنزما در جریان دیدار دوستانه دو شب پیش فرانسه مقابل بلغارستان در همان نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به الیویه ژیرو داد. این بازیکن نیز مانند بسیاری از بازی‌های ملی خود در مقابل بلغارستان هم مثمر ثمر واقع شد و دو گل برای فرانسه به ثمر رساند تا زمینه سازه پیروزی خروس ها شود.

 

اما بنزما در سال‌های اخیر مصاحبه های تندی در مورد ژیرو انجام داده و در مقطعی مدعی شده بود که مقایسه او و این بازیکن مانند قیاس بین ماشین فرمول یک و کارتینگ می ماند. در واقع پیش بینی می شد که بعد از بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه و با توجه به رابطه نه چندان خوب  او با ژیرو شاید اردوی تیم دشان درگیر یک حاشیه شود.

 

با این حال بنزما و ژیرو و هر طور که بود اختلاف ها را کنار گذاشتند اما حالا به نظر می رسد که مهاجم باشگاه چلسی با یک فوق ستاره دیگر فرانسه یعنی کیلیان امباپه به مشکل خورده است.

ژیرو بعد از پیروزی تیم ملی فرانسه مقابل بلغارستان گفت که سعی می کند تمام تلاش خود را برای تیم انجام دهد و در محوطه جریمه مثمرثمر واقع شود. ژیرو همچنین در بخشی از صحبت‌های خود به نوعی ادعا کرد که برخی بازیکنان فرانسه علاقه ای به پاس دادن به او ندارند.

 

در همین ارتباط اکیپ گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که کیلیان امباپه بعد از مسابقه به شدت از صحبت های الیویه ژیرو خشمگین شده و حتی قصد داشته که در یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخ او را بدهد اما دیدیه دشان در این زمینه پادرمیانی کرده و اجازه نداده او در این باره حرفی بزند.

این حاشیه درحالی اکنون اردوی تیم ملی فرانسه را تحت تاثیر خود قرار داده که آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یورو محسوب می‌شوند و باید سه شنبه شب در اولین مسابقه خود و در دیداری بسیار دشوار به مصاف آلمان بروند.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه