ارسال به دیگران پرینت

خرید دوج کوین به عنوان یکی از بهترین‌ تصمیم‌

«ویتالیک بوترین» هم‌بنیانگذار اتریوم در مصاحبه‌ مطبوعاتی اعلام کرد سال ۲۰۱۶ به ارزش ۲۵ هزار دلار دوج کوین خریداری کرده است. وی نیمی از دوج کوین‌های خریداری شده را همزمان با اوج گرفتن قیمت این رمزارز به ارزش ۴.۳ میلیون دلار فروخته است. بوترین از تصمیم خود برای خرید دوج کوین به عنوان یکی از بهترین‌ تصمیم‌ها یاد می‌کند.

خرید دوج کوین به عنوان یکی از بهترین‌ تصمیم‌

در مقطع زمانی که بوترین تصمیم گرفت رمزارز دوج کوین را خریداری کند، در آن زمان هر دوج کوین ارزش چندانی نداشت و هنوز تقاضایی برای خرید و سرمایه‌گذاری روی آن در بازار مطرح نشده بود.

دوج کوین در ماه‌های اخیر موفق شده محبوبیت بسیاری پیدا کند و در شبکه‌های اجتماعی مختلف نام آن بسیار شنیده می‌شود. همین محبوبیت باعث افزایش چشمگیر قیمت دوج کوین در بازار شد. رمزارزی که زمانی بیشتر به عنوان شوخی مطرح بود، باعث میلیونر شدن بسیاری از دارندگان خود شد.

بوترین در ادامه مصاحبه اشاره می‌کند که در آن مقطع زمانی و در سال ۲۰۱۶، سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار دلاری روی رمز ارزی مانند دوج کوین ریسک بسیار بالایی داشته و وی نیز در آن مقطع زمانی چندان از تصمیم خود مطمئن نبوده است، ولی تصمیم می‌گیرد این کار ا انجام دهد

اما اوضاع از یک سال اخیر و پس از جلب توجه ایلان ماسک به دوج کوین به شدت تغییر کرد و موجب افزایش محبوبیت آن شد. بوترین اشاره می‌کند که تنها نیمی از دارایی دوج کوین وی در اوج قیمت‌ها ارزشی معادلی ۴.۳ میلیون دلار پیدا کرده است و وی تصمیم می‌گیرد دوج کوین‌هایش نیمی از دارایی دوج کوین را بفروشد. او معتقد است که افزایش چشمگیر قیمت دوج در حدی بوده است که باعث رسانه‌ای شدن نام این رمزارز شده است و اکنون بسیاری از افراد درباره آن اطلاع دارند درحالی که ممکن است حتی نام اتریوم نیز به گوششان نخورده باشد.

پس از اعلام سرمایه‌گذاری بوترین روی دوج کوین، برخی از توسعه‌دهندگان دوج کوین مقادیر از این رمزارز را برای بوترین هدیه فرستادند تا نشان دهند آنها نیز از وی حمایت می‌کنند. حتی به نظر می‌رسد برخی، نیمی از سرمایه دوج خود را برای وی ارسال کرده‌اند. اما به نظر می‌رسد که بوترین چندان از چنین کاری خوشش نیامده و اقدام به اهدای بسیاری از رمز ارزهای دریافتی کرده است. او به کمک اتریوم توانسته است سرمایه هنگفتی جمع کند و چنین حمایت‌هایی از او جنبه نمادین دارد.

 

منبع : بورسان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه