ارسال به دیگران پرینت

بلیط لحظه آخری هواپیما ارزان است؟

بگذارید اول با مفهوم بلیط لحظه آخری بیشتر آشنا شویم. این نوع بلیط که از نامش هم پیداست، بلیطی است که در آخرین لحظات و ساعات نزدیک به پرواز خریداری می‌شود. از ویژگی‌های بلیط لحظه آخری این است که می‌توان آن را از میان انواع بلیط‌های چارتر و سیستمی تهیه کرد. اصطلاح بلیط لحظه آخری هواپیما معمولاً در کنار بلیط چارتر می‌آید و مسافر تصور می‌کند که ارزان‌تر از بلیط سیستمی است؛ اما برگردیم به سؤال اصلی خودمان که آیا بلیط لحظه آخری هواپیما ارزان است؟

بلیط لحظه آخری هواپیما ارزان است؟

بگذارید اول با مفهوم بلیط لحظه آخری بیشتر آشنا شویم. این نوع بلیط که از نامش هم پیداست، بلیطی است که در آخرین لحظات و ساعات نزدیک به پرواز خریداری می‌شود. از ویژگی‌های بلیط لحظه آخری این است که می‌توان آن را از میان انواع بلیط‌های چارتر و سیستمی تهیه کرد. اصطلاح بلیط لحظه آخری هواپیما معمولاً در کنار بلیط چارتر می‌آید و مسافر تصور می‌کند که ارزان‌تر از بلیط سیستمی است؛ اما برگردیم به سؤال اصلی خودمان که آیا بلیط لحظه آخری هواپیما ارزان است؟ 

در جواب باید بگوییم که اگر محدودیت زمانی دارید و باید هر چه سریع‌تر به مقصد خود برسید و حق انتخاب تاریخ سفر را ندارید، مجبور به انتخاب اولین پرواز به مقصد خود هستید و طبیعتاَ حق انتخاب قیمت بلیط را هم ندارید. در این صورت مجبور به خرید یک بلیط سیستمی می‌شوید که کلاس نرخی آن به دلیل نزدیک‌شدن به زمان پرواز افزایش پیدا کرده است. البته اگر خوش‌شانس باشید، اولین بلیط لحظه آخری چارتر که ارزان هم شده باشد را رزرو می‌کنید؛ اما اگر محدودیت زمانی نداشته باشید، با بررسی بلیط‌های هواپیما روی سایت‌های فروش بلیط، با مشاهده اولین بلیط ارزان و رزرو آنلاین می‌توانید سفر ارزان خود را شروع کنید. پس همه چیز به بازه زمانی شما بستگی دارد که بلیط لحظه آخری ارزان گیر می‌آورید یا خیر. 

انواع بلیط لحظه آخری 

خرید آنلاین بلیط لحظه آخری به مقاصدی مانند تهران، مشهد، کیش و... انتخابی سریع و عالی برای خرید بلیط است

در کنار وجود بلیط لحظه آخری، اگر قیمت آن هم برایتان مهم است، باید بدانید که مقاصد پرترددی مانند تهران، مشهد، کیش، قشم، گرگان و بندرعباس در ارزان یا گران‌بودن بلیط هواپیما نقش دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت بلیط هواپیمای مسافرخیزترین شهرهای ایران را به شما معرفی کنیم.

بلیط لحظه آخری تهران

تهران شهری پرتکاپو است که علاوه بر دارابودن سازه‌های باشکوهی مانند برج میلاد و آزادی، کاخ‌های قدیمی و موزه‌های تاریخی، از پرترددترین شهر‌های ایران نیز به‌حساب می‌آید و در طول سال میزبان جمع کثیری از مسافران با اهداف مختلف است. تقاضای زیاد سفر به تهران باعث شده است که بسیاری از ایرلاین‌ها و آژانس‌های هوایی برای این مسیر پروازهای زیادی را در طول سال سازماندهی کنند و بلیط‌های مختلفی را مانند بلیط لحظه آخری تهران را در دسترس مسافران قرار دهند. 

در تصور بسیاری از افراد پیداکردن بلیط لحظه آخری ارزان تهران امری غیرممکن است؛ اما این حرف درست نیست. همان طور که گفتیم، پیداکردن بلیط لحظه آخری کاملاً به بازه زمانی شما بستگی دارد که آیا محدودیتی در زمان رسیدن به مقصد دارید یا خیر. اگر در زمانی مناسب اقدام به خرید بلیط لحظه آخری تهران از سایت‌های معتبر کنید، به احتمال زیاد می‌توانید ارزان‌ترین بلیط را به مقصد تهران پیدا کنید.

بلیط لحظه آخری مشهد

مشهد یک مقصد زیارتی پرتردد است که به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا(ع)، آب‌وهوای مناسب و جاذبه‌های دیدنی فوق العاده‌اش در طول سال میزبان مسافران زیادی از تمام نقاط ایران بوده است. هر کجا که باشید، خیالتان از بابت پیداکردن بلیط لحظه آخری مشهد راحت باشد؛ اما اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان مشهد به صورت لحظه آخری هستید، باید طوری برنامه خود را بچینید که در آن بازه زمانی، تقاضای کمتری برای سفر به مشهد باشد.

بازه‌های زمانی مانند شهادت امام هشتم که بیشترین تقاضا بلیط هواپیما به مقصد مشهد وجود دارد، نمی‌توان بلیط لحظه آخری ارزان مشهد را یافت؛ اما اگر بتوانید سفر خود را روز بعد از ایام تعطیلی هماهنگ کنید، به احتمال بسیار زیاد بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان مشهد گیرتان می‌آید. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که هر چه به شهادت امام رضا (ع) نزدیک می‌شویم احتمال پیداکردن بلیط لحظه آخری ارزان مشهد هم کمتر می‌شود. پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که برای داشتن سفری ارزان به مشهد بهترین زمان‌ها ماه رمضان، فصل زمستان و خارج از تعطیلات رسمی است.

بلیط لحظه آخری کیش

خرید آنلاین بلیط لحظه آخری به مقاصدی مانند تهران، مشهد، کیش و... انتخابی سریع و عالی برای خرید بلیط است

کیش مقصدی تفریحی، گردشگری و پرتردد است که از آب و هوای گرمی برخوردار است. جالب این است که بلیط لحظه آخری کیش در اواسط تابستان نسبتاً گران‌تر از باقی سال است. چراکه بسیاری از خانواده‌ها که کارمند هستند یا فرزند محصل دارند، تنها می‌توانند در فصل تابستان سفر کنند. به دلیل تقاضای زیاد سفر به کیش در بیشتر روزهای سال، احتمال پیداکردن بلیط لحظه آخری ارزان کیش کم است؛ ولی شما می‌توانید بازه زمانی خود را طوری بچینید که هزینه بازگشتتان از کیش کمتر حساب شود. 

به طور مثال در تعطیلات نوروزی از 1 تا 4 فروردین متقاضی سفر به کیش بسیار زیاد است؛ بنابراین اگر شما بتوانید اواخر اسفند به کیش سفر کنید و اول یا دوم فروردین قصد بازگشت از آن را داشته باشید، بلیط لحظه آخری کیش به شهرهای دیگر را در ارزانترین حالت ممکن پیدا خواهید کرد؛ آن هم به این دلیل که در این بازه زمانی تقاضا برای ورود به کیش بسیار زیاد است؛ اما برای خروج از کیش بسیار کم. برای اینکه هواپیما در مسیر بازگشت خود خالی نباشد و چارترکننده و ایرلاین ضرر کمتری کنند، هزینه بلیط لحظه آخری کیش به هر یک از نقاط کشور را بسیار ارزان تعریف می‌کنند تا مسافران به خرید بلیط ترغیب شوند.

بلیط لحظه آخری کیش رفت و برگشت

بلیط خرید بلیط لحظه آخری کیش یک داستان است، بلیط برگشتش داستانی دیگر؛ چراکه اگر بلیط لحظه آخری کیش را در ایام پرتردد خرید باشید، ممکن است به دلیل همین شلوغی نتوانید بلیط برگشت را در تاریخ مدنظرتان بخرید یا مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید. در اینگونه مواقع پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط لحظه آخری کیش رفت و برگشت، خیال خودتان را بابت خرید بلیط راحت کنید و با آسودگی خاطر به این جزیره زیبا سفر کنید.

بلیط لحظه آخری قشم 

از دیدنی‌ترین مقاصد گرمسیری ایران، قشم است. اواخر تابستان، پاییز، زمستان و بهار بهترین زمان سفر به قشم است. آب و هوای قشم در این فصل‌ها بسیار مطلوب است و مسافران بسیاری خواهان سفر به قشم هستند؛ به همین دلیل به مقصد قشم از نقاط مختلف ایران هر روزه پرواز‌های بسیاری تعریف می‌شود. 

با خرید بلیط لحظه آخری قشم هر زمان که خواستید می‌توانید اقدام به سفر کنید؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که دقیقا همین تاریخ نرخ بلیط قشم بالاتر می‌رود؛ تا حدی که خبری از بلیط لحظه آخری ارزان نیست. اگر می‌خواهید سفرتان ارزان تمام شود و محدودیتی در زمان سفر به قشم ندارید، زمان‌هایی مانند روز آخر تعطیلات رسمی را برای سفر به قشم انتخاب کنید تا بلیط لحظه آخری ارزان گیرتان بیاید.

چطور بلیط لحظه آخری ارزان بخریم؟

خرید آنلاین بلیط لحظه آخری به مقاصدی مانند تهران، مشهد، کیش و... انتخابی سریع و عالی برای خرید بلیط است

اگر به دنبال بلیط لحظه آخری ارزان داخلی هستید، باید به مناسبت‌های تقویمی هم توجه کنید؛ زیرا طبیعی است که در تعطیلات یا مناسبت‌ها تعداد مسافران به مقصد مدنظرتان زیاد باشد و این دلیلی است که قیمت بلیط لحظه آخری هم افزایش پیدا می‌کند. همین‌طور به فصل‌های سال و شرایط آب و هوایی هم توجه کنید. به طور مثال در زمستان بلیط هواپیما به مقصد مناطق سردسیر بسیار ارزان‌تر از باقی فصل‌ها است؛ زیرا افراد کمی در این فصل تمایل به سفر کردن دارند. با توجه به این توضیحاتی که دادیم شما می‌توانید با جستجو در سایت‌های معتبر فروش بلیط، ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری خود را در بهترین زمان تنها با یک کلیک تهیه کنید. ره بال آسمان یکی از این وبسایت های رزرو آنلاین بلیط لحظه آخری است که با پشتیبانی 24 ساعته با شماره تلفن 05137170 و همچنین چت آنلاین می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از کارشناسان ره بال آسمان کمک بگیرید.

متا: خرید آنلاین بلیط لحظه آخری به مقاصدی مانند تهران، مشهد، کیش و... انتخابی سریع و عالی برای خرید بلیط است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه