ارسال به دیگران پرینت

چطور می توانیم از پوینت در بازی فیفا موبایل استفاده کنیم؟

یک بازی با گوشی موبایل می تواند ساعت ها فرد و گیمر را سرگرم کند، البته این سرگرمی بستگی به بازی دارد و هر چه کیفیت و مراحل بازی بالا و جذاب باشد، علاقه به بازی نیز بیشتر می شود. از معدود بازی هایی که همه گیمرها در سراسر دنیا به آن علاقه دارند، بازی فیفا موبایل می باشد.

چطور می توانیم از پوینت در بازی فیفا موبایل استفاده کنیم؟

یک بازی با گوشی موبایل می تواند ساعت ها فرد و گیمر را سرگرم کند، البته این سرگرمی بستگی به بازی دارد و هر چه کیفیت و مراحل بازی بالا و جذاب باشد، علاقه به بازی نیز بیشتر می شود. از معدود بازی هایی که همه گیمرها در سراسر دنیا به آن علاقه دارند، بازی فیفا موبایل می باشد.

این بازی فوتبالی می باشد و جذابیت های بالایی برای آن در نظر گرفته اند که وجود پوینت و به دست آوردن آن، برای همه گیمرها مهم است چرا که موارد استفاده و به کار گیری آن نیز زیاد می باشد. در ادامه مقاله با این بازی، پوینت و موارد استفاده آن به طور کامل آشنا خواهید شد، لطفاً ما را همراهی کنید.

آشنایی با نحوه بازی فیفا موبایل

فوتبال یک ورزش است که هم در دنیای واقعی و هم در بازی های دیجیتالی بسیار محبوب می باشد. اگر به این ورزش علاقه مندید، بازی فیفا موبایل را از دست ندهید زیرا لذت یک فوتبال واقعی را به گیمر القا می کند.

در این بازی امکانات و آیتم های مختلفی قرار داده اند که در کنار گرافیک بالا، گیمر را پای بازی نگه می دارد. شرکت در مسابقات، تشکیل تیم، نحوه قرار گیری بازیکن ها و ... در اختیار شماست، این موارد می تواند بازی فوتبال واقعی را تداعی  کند.

کمپانی سازنده این بازی یعنی الکترونیک آرتز، بازی فیفا را هم برای اندروید و هم برای آیفون ( iOS  ) به بازار روانه کرده است که دارای یک برنامه خاص و منسجم است. رقابت هایی که در اوایل بازی در نظر گرفته می شود با تیم هایی است که چندان قدرتمند نیستند، این سبب می شود که گیمر راحت تر تکنیک ها و اصول بازی را فرا بگیرد.

وجود بخشی به نام vs attack به گیمرها این امکان را می دهد که در کنار بهره مندی از هوش مصنوعی، به رقابت با دیگر افراد بپردازند. ویژگی های منحصر به فرد این بازی و بهره مندی از آن ها، به پوینت بر می گردد که در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه  به دست خواهید آورد.

 

پوینت بازی فیفا موبایل چیست؟

بازی های دیجیتالی که ساخته می شوند، معمولا دارای پرداخت های درون برنامه ای هستند که این ویژگی به گیمر اجازه می دهد، در طول بازی آیتم هایی را خریداری کند و از بازی لذت بیشتری ببرد. در دنیای بازی ها خرید نیز به کمک ارز بازی امکان پذیر است و باید برای آن پول پرداخت کرد.

در بازی فیفا، پوینت ارز و واحد پولی بازی به شمار می رود که با وجود و داشتن آن، قسمت های مختلف بازی را در دست خواهید داشت و می توانید برای خریدهای درون بازی از آن استفاده کنید. این ارز مخصوص همین بازی می باشد و در جای دیگر قابل استفاده نیست.

با توجه به این تعریف مشخص شد که پوینت می تواند مزیت های زیادی را به گیمر بدهد که در قسمت های بعدی آن ها را ذکر خواهیم کرد.

 

موارد استفاده و به کار گیری پوینت در بازی فیفا موبایل

پول در بازی ها می تواند برای گیمر مزیت ها و موارد استفاده متعددی داشته باشد که بازی را در ادامه برای او جذاب تر کند. پوینت در بازی فیفا که نقش واحد پولی را دارد، در موارد متعددی به کار گرفته می شود و همین بیان کننده مزیت های آن است. در ادامه شما را با مزایای و موارد استفاده از پول درون برنامه ای پوینت فیفا آشنا خواهیم نمود.

  1. در این بازی کارت هایی طراحی شده است که قابلیت های بازیکنان را تغییر می دهد و توانایی به خصوصی در آن ها ایجاد می کند. خرید این کارت ها با پوینت فیفا انجام می شود و اگر آن ها را خریداری کنید، می توانید یک تیم قدرتمند را تشکیل دهید.
  2. یک مزیت دیگر این است که گیمر ها می توانند در ازای پرداخت پوینت، بازیکنی که دوست دارند را خریداری کنند و در تیم خود به کار بگیرند.
  3. پوینت فیفا به گیمر این اجازه را می دهد که آیتم های مختلف بازی ار خریداری کند و لذت بازی فیفا را بالاتر ببرد.

Untitleddd

روش های به دست آورن پوینت در بازی فیفا موبایل

همان طور که گفته شد، پوینت در بازی فیفا استفاده های متعددی دارد که باید در طول بازی گیمر روش های مختلفی را برای به دست آوردن این ارز امتحان کند. به طور کلی این روش ها یا رایگان هستند و یا اینکه باید آن ها را پول واقعی خریداری کرد، در ادامه با این روش ها آشنا خواهید شد.

  • در بازی فیفا گیمر با چالش هایی رو به رو می شود که با پشت سر گذاشتن آن ها، می تواند فیفا پوینت را به دست آورد. پس از این چالش ها غافل نشوید و آن ها را به طور کامل پشت سر بگذارید.
  • در لیگ های قهرمانی شرکت کنید و در ازای انجام مسابقات، پوینت به دست آورید. لازم به ذکر است که کسب پیروزی و پوینت از این روش کمی دشوار می باشد، اما شدنی است.
  • از طریق سایت های فروش پوینت بازی فیفا، این ارز را خریداری کنید و به راحتی هر چه تمام تر مقدار پوینتی که لازم دارید را به دست آورید. این سایت ها واسطه هستند زیرا خریدهای درون برنامه ای پیچیده و دشوار می باشند و از طریق سایت به راحتی پوینت را در بازی خود اضافه کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه