ارسال به دیگران پرینت

حمایت سرمایه‌گذار بزرگ از دوج‌کوین

در روز گذشته ایلان ماسک در صفحه توییتر خود اعلام کرد که شرکت اسپیس ایکس در ماموریت فضایی که دوج وان نامگذاری شده سفینه‌ای را راهی ماه خواهد کرد. نکته مهم در رابطه با این ماموریت پرداخت هزینه‌های آن به وسیله دوج کوین است. انتشار این خبر درحالی بود که قیمت دوج کوین با نوسانات شدیدی همراه بود. حضور ایلان ماسک در برنامه شنبه شب برخلاف انتظار همگان که افزایش قیمت دوج کوین را پیشبینی می‌کردند، باعث کاهش شدید آن گردید.

حمایت سرمایه‌گذار بزرگ از دوج‌کوین

دوج‌کوین ابزار پرداخت تسلا

اما این پایان ماجرا نیست و حمایت‌های ایلان ماسک از این رمز ارز ادامه دارد. وی در توییتی به نظرسنجی راجع به پرداخت به وسیله دوج کوین در شرکت تسلا پرداخت. در 2 ساعت اول این نظرسنجی در حدود 77 درصد افراد موافق این طرح بودند. به نظر می‌رسد برنامه بعدی ایلان ماسک برای این رمز ارز، پذیرش آن توسط شرکت معتبر تسلا است.

لازم به ذکر است هم اکنون تعداد زیادی از شرکت‌ها و فروشگاه‌ها خدمات پرداخت توسط دوج‌کوین را در کنار دیگر ارزهای دیجیتال ارائه کرده اند. چیزی نزدیک به 40 هزار مرکز مختلف. هم اکنون این رمز ارز در جایگاه چهارم در بازار کریپتوکارنسی از جهت حجم مارکت قرار دارد.

علت حمایت این سرمایه‌گذار بزرگ از دوج‌کوین مشخص نیست، اما پرواضح است سرمایه‌گذاری در مواردی که ارزش بنیادی ضعیفی دارد با ریسک بالایی همراه است.

دلیل سقوط ناگهانی دوج کوین چه بود؟

پیش بینی تکنیکالی

در تحلیل قبلی گفتیم که دوج کوین 3 سطح حمایتی در نقاط 54، 42 سنت و خط روند صعودی کوتاه مدت را در پیش رو دارد. طی چند روز گذشته که این ارز دچار افت قیمتی شده است حمایت سطح 54 سنت را از دست داده و بعد از لمس سطح قیمت 42 سنت حمایت شده و از ریزش بیشتر جلوگیری شده است. این رمز ارز همچنان حمایت سطح قیمتی 42 سنت که همپوشانی با 68 درصد فیبوناچی دارد و همچنین خط روند صعودی کوتاه مدت خود را حفظ کرده است و نسبت به آن واکنش نشان داده است. اکنون دوج کوین در سطح قیمتی 50 سنت قرار دارد و در کوتاه مدت توانسته مسیر صعودی خود را حفظ کند.

منبع : بورسان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه