ارسال به دیگران پرینت

عملکرد صندوق‌های دولتی درهفته ی گذشته +عکس

صندوق‌های دولتی پالایش‌یکم و دارایکم در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ روند مثبتی را نداشتند و در بیشتر روزهای این هفته منفی و با کاهش قیمت همراه بودند.

عملکرد صندوق‌های دولتی درهفته ی گذشته +عکس

در هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ شاخص کل بورس روند منفی را گذراند و فقط در آخرین روز معاملاتی ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شاخص مثبت شد. در این هفته بیشتر شاخص‌سازان روند منفی را داشتند و هم‌پای آنها صندوق‌های دولتی نیز منفی معامله شدند  کاهش قیمتی را تجربه کردند. دارایکم به جز روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت بقیه روزها منفی بود. در اولین روز معاملات این هفته در قیمت ۱۳۸۱۶ تومان و در آخرین روز معاملات با قیمت ۱۳۷۹۹ تومان بسته شد. و نسبت به هفته گذشته با منفی ۱٫۷ درصد کاهش قیمت همراه بود.

صندوق پالایش یکم این هفته هم روند منفی را گذراند. این صندوق در اولین روز معاملاتی در قیمت ۷۳۰۱ هزار تومان به پایان رسید و در آخرین روز معاملات در قیمت ۷۰۰۱ هزار تومان بسته شد. این هفته سیگنال‌های مثبتی برای این نماد وجود داشت. مصوبه جلسه سران قوا برای تخصیص سهام جایزه برای سهامداران زیان دیده این صندوق از جمله اتفاقاتی بود که باعث شد در روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با روند مثبتی پالایش یکم به کار خود پایان دهد. این صندوق در کل نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته منفی ۵ درصد کاهش قیمتی داشته است.

منبع : تجارت‌نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه