ارسال به دیگران پرینت

مراسم اسکار ، عجیب و غریب به اتمام رسید

همان‌طور که می‌دانید آنتونی هاپکینز موفق شد جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را از آن خود کند اما خب در مراسم حضور نداشت و شاهد سخنرانی او نبودیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد هاپکینز می‌خواسته از طریق زوم با حاضرین در مراسم ارتباط برقرار کند اما قوانین آکادمی این اجازه را به او نداده است.

مراسم اسکار  ، عجیب و غریب به اتمام رسید

زمانی که جایزه بهترین بازیگر مرد به آخر مراسم موکول شد، خیلی‌ها فکر می‌کردند دلیل این مورد «برنده شدن چادویک بوزمن فقید است» اما نهایتا فهمیدیم چنین تئوری‌هایی درست نبودند.

طبق قوانین امسال آکادمی و بر خلاف دیگر مراسم‌ها، نامزدها و شرکت‌کنندگان اسکار ۲۰۲۱ بایستی در محل اصلی برگزاری یا یکی از اماکن تعیین‌شده (مثل لندن و دوبلین) حضور می‌یافتند. در نتیجه، استفاده از تماس تصویری زوم ممنوع بود.

بر اساس گزارش ایندی‌وایر، تهیه‌کنندگان اسکار درخواست هاپکینز برای سخنرانی از طریق زوم را رد کرده‌اند. این بازیگر ۸۳ ساله (که اکنون پیرترین بازیگر برنده اسکار محسوب می‌شود) هم‌اکنون در کشور ولز به سر می‌برد و شب مراسم قصد نداشت به لندن یا دوبلین برود. و خب به خاطر رد شدن درخواستش توسط تهیه‌کنندگان اسکار، او تصمیم گرفت حین مراسم به خواب و استراحت خود برسد!

با توجه به اختلاف ۸ ساعته بین لس آنجلس و ولز، مراسم اسکار برای آنتونی هاپکینز جایی در نیمه‌شب برگزار شده و با توجه به اینکه اکثر پیش‌بینی‌ها چادویک بوزمن را برنده اسکار می‌دانست، بازیگر ۸۳ ساله ترجیح داده توجه آنچنانی به مراسم نکند.

با این حال وقتی او متوجه شد جایزه بهترین بازیگر مرد را به دست آورده یک ویدیو منتشر نمود و ضمن تشکر از آکادمی، یاد چادویک بوزمن فقید را گرامی داشت. در هر حال به نظر می‌رسد تصمیم برگزارکنندگان اسکار امسال بیش از حد سخت‌گیرانه بود و اگر آن‌ها اجازه می‌دادند آنتونی هاپکینز از طریق زوم سخنرانی خود را انجام دهد، مراسم هم نهایتا اینگونه عجیب و غریب به اتمام نمی‌رسید.

منبع : ویجیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه