ارسال به دیگران پرینت

تصاویر محل فیلمبرداری سریال پیش درآمد «خاندان اژدها» لو رفت

هواداران سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) یک صحنه فیلمبرداری در انگلستان کشف کرده اند که از قرار معلوم نشان یک خاندان اشرافی در آن وجود داشته که در داستان سریال «خاندان اژدها» (House of Dragon) نقش خواهد داشت.

 تصاویر محل فیلمبرداری سریال پیش درآمد «خاندان اژدها» لو رفت

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر آغاز فیلمبرداری سریال پیش درآمد House of Dragon در شهرستان کورنوال انگلیس، هواداران سریال بازی تاج و تخت در آنجا نشانی دیده اند که ممکن است اشاره ای باشد که به یک خاندان اشرافی که برای اولین بار در این سریال آن را خواهیم دید.

چند روز قبل مردم محلی نشانه هایی از برپایی یک صحنه ی فیلمبرداری توسط شرکت فیلمسازی وارنر برادرز در این منطقه را مشاهده و از آن  عکسبرداری کردند. این اتفاق با برنامه ی فیلمبرداری سریال House of Dragon که پیش تر اعلام شده بود هم مطابقت دارد و یک مورد خاص در تصاویر منتشر شده از صحنه فیلمبرداری وجود دارد که پیوندی قوی با این پروژه دارد: یک نشان که با خاندان ولاریون مطابقت دارد.

در واضح ترین تصویر ثبت شده از صحنه فیلمبرداری که در شهرستان ساحلی کورنوال در شرقی ترین نقطه ی انگلیس واقع شده، طاقی سنگی به چشم می خورد که یک سرسپر در بالای آن حک شده است. حیوان درون این حکاکی از قرار معلوم یک هیپوکامپوس است، موجودی افسانه ای با سر و پاهای جلویی یک اسب و دم یک ماهی، که به آن اسب دریایی هم گفته می شود.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه