ارسال به دیگران پرینت

کشف 11 تن مرغ قاچاق در نمین اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین موفق به کشف ۱۱ تن مرغ قاچاق شدند.

کشف 11 تن مرغ قاچاق در نمین اردبیل

سردار هوشنگ حسینی روز پنجشنبه به خبرنگاران افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم و پیشگیری از توزیع خارج از شبکه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین در عملیاتی موفق به کشف ۱۱ تن مرغ قاچاق شدند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین بعد از شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، در بازرسی از یک شرکت طیور در جاده ارتباطی "نمین - آستارا" ۱۱ تن مرغ قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد متخلف قصد داشت، مرغ‌ها را خارج از شبکه توزیع کند، بیان کرد: کارشناسان ارزش مرغ قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل سیستم قضایی شد.

سردار حسینی ادامه داد: مرغ‌های کشف شده با هماهنگی های صورت گرفته بلافاصله در بین اقشار مختلف مردم با نرخ دولتی توزیع شد.

وی گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با قاچاق و احتکار اقلام مورد نیاز مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه