ارسال به دیگران پرینت

نمایندگان دلسوز مجلس، اصلاً فرصت سر خاراندن ندارند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:سال‌هاست که آگهی‌های پرهزینه تلویزیونی متعلق به شرکت‌های خدماتی و فروشگاه‌های بزرگ، برای همه سؤال‌برانگیز شده است

 نمایندگان دلسوز مجلس، اصلاً فرصت سر خاراندن ندارند

مثلاً فلان شرکت تولید رب گوجه اعلام می‌کند هر هفته فلان تعداد خودرو به مشتریان خود جایزه می‌دهد یا فلان شرکت فروشنده چای اعلام می‌کند هر شب جوایز میلیونی به کسانی که این چای را مصرف کنند پرداخت می‌کند و یا فلان فروشگاه اعلام می‌کند هر شب 100 میلیون تومان به کسانی که از این فروشگاه خرید کنند جایزه خواهد داد.

علاوه بر مبالغ هنگفت خود این جوایز، هزینه هنگفت‌تر تبلیغات تلویزیونی این شرکت‌ها و فروشگاه‌ها نیز بشدت مورد سؤال است.

تلویزیون هم علاوه بر درآمدهای صدها میلیاردی پول تبلیغات همین فروشگاه‌ها، هرچه می‌تواند در شیپور ناکارآمدی دولت می‌دمد تا قربتاً الی‌الله تبلیغی هم برای کاندیداهای موردنظر خودش برای ریاست جمهوری کرده باشد. خدا بده برکت، با یک تیر سه نشان آنهم با طعم مرغ!

در این میان، اینکه قوه قضائیه با آنهمه هیمنه که این روزها از خود نشان می‌دهد چرا به ماجرای مرغ وارد نمی‌شود، سؤالی است که بی‌جواب می‌ماند. نمایندگان دلسوز مجلس هم که از بس برای امضاء نامه تأییدیه پخش «گاندو» از تلویزیون وقت می‌گذارند، اصلاً فرصت سر خاراندن ندارند چه رسد به اینکه درصدد گوش‌کشی از دلالان برآیند و با یک دوفوریتی داغ تنوری دست دلال‌ها را قطع کنند و مردم را از ماندن در صف‌های مرغ و میوه‌جات نجات بدهند. اگر آنها این کار را بکنند، چه کسی به جای دلال‌ها یقه دولت را بگیرد؟ ناهار حاضر است بفرمائید جوجه‌ کباب!

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه