ارسال به دیگران پرینت

ناراحتی نتانیاهو از محاکمه در دادگاه| جلسه محاکمه نتانیاهو در دادگاه+تصاویر

ناراحتی نتانیاهو از محاکمه در دادگاه در تصاویر منتشر شده مشخص است. جلسه محاکمه نتانیاهو در دادگاه جالب است. تصاویری دیده نشده از محاکمه نتانیاهو نخست ‌وزیر رژیم صهیونیست در دادگاه را ببینید.

ناراحتی نتانیاهو از محاکمه در دادگاه| جلسه محاکمه نتانیاهو در دادگاه+تصاویر

ناراحتی نتانیاهو از محاکمه در دادگاه در تصاویر منتشر شده مشخص است. جلسه محاکمه نتانیاهو در دادگاه جالب است. تصاویری دیده نشده از محاکمه نتانیاهو نخست ‌وزیر رژیم صهیونیست در دادگاه را ببینید. 

نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی، برای رسیدگی به اتهامات فساد علیه او، در جلسه دادگاه در قدس اشغالی حاضر شد.

دادگاه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه برگزار شد. دادستان پرونده نتانیاهو اعلام کرد او به گونه‌ای نامشروع از قدرت خود سوء استفاده کرده است.

نتانیاهو بر اساس سه اتهام مشخص در پرونده یعنی فساد، کلاهبرداری و سوءاستفاده از اعتماد عمومی تحت محاکمه است. این در حالیست که نخست وزیر اسرائیل تا کنون کلیه اتهامات را رد و آن‌را دسیسه رقبای سیاسی خود توصیف کرده است.

در دادگاه امروز، لیئات بن آری، دادستان ویژه جرایم مالیاتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه محاکمه نتانیاهو اعلام کرد، نتانیاهو از قدرت به صورت غیرقانونی در راستای تلاش برای دستیابی به منافع از مالکان رسانه‌های اصلی برای تقویت مسائل شخصی استفاده کرده است.

 قضات رسیدگی کننده به پرونده فساد و تخلفات مالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر ۷۱ ساله اسرائیل را به دادگاه بیت‌المقدس احضار کردند.

در این جلسه که در ادامه نشست قبلی در ابتدای ماه فوریه برگزار می‌شود علاوه بر استماع شهود، اظهارات مقدماتی دادستان‌ها در خصوص این پرونده مطرح شد. این جلسه در واقع مرحله‌ای تازه از روند رسیدگی به اتهامات نتانیاهو است که به عنوان اولین نخست وزیر تاریخ اسرائیل پیش از ترک قدرت محاکمه می‌شود.

بعد از اظهارات بن آری، نتانیاهو دادگاه را ترک کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه