ارسال به دیگران پرینت

دردسر بشار اسد به دلیل دیدار با هیات ایرانی| بشار اسد از سورنا ستاری کرونا گرفته است؟

به نظر می رسد بشار اسد در دیدار با یک ایرانی به کرونا مبتلا شده است. دردسر بشار اسد به دلیل دیدار با هیات ایرانی است. بشار اسد از سورنا ستاری کرونا گرفته است؟

دردسر بشار اسد به دلیل دیدار با هیات ایرانی| بشار اسد از سورنا ستاری کرونا گرفته است؟

به نظر می رسد بشار اسد در دیدار با یک ایرانی به کرونا مبتلا شده است. دردسر بشار اسد به دلیل دیدار با هیات ایرانی است. بشار اسد از سورنا ستاری کرونا گرفته است؟ 

‌منابع خبری العربیه، دلیل ابتلای بشار اسد به کووید-۱۹ را دیدار محرمانه او با سورنا ستاری معاون رییس‌جموری ایران ذکر کرده و اعلام کردند که احتمالا بیماری از طریق یکی از اعضای هیات ایرانی به او و سپس به همسرش منتقل شده است.

‌بر اساس این گزارش، سورنا ستاری معاون علمی رییس‌جمهوری ایران، روزهای سوم و چهارم مارس در سفری دو روزه به دمشق پایتخت سوریه رفته و با رییس‌ جمهوری و تعدادی از دیگر مقام‌های این کشور دیدار کرده است. گفته شده که به دلایل امنیتی درباره دیدار ستاری و اسد خبری در رسانه‌ها منتشر نشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • omid ارسالی در

      *نگاهی به اقتصاد دانش بنیان*
      تا آنجاکه ما میدانیم در سایر کشورها اقتصاد دانش بنیان یعنی اینکه به عنوان مثال" شرکت سونی اریکسون " با دوتا دانشگاه صحبت میکند یا خودش یک دانشگاه و مرکز اموزش تاسیس میکند بعد بیانه صادر میکند که هرکسی بتواند فاند یا پذیرش دانشگاه مارو بگیرد، بعد از گرفتن مدرک تحصیلی در همین کمپانی سونی اریکسون مشغول به کار می شود ، این چنین کشوری میتواند ادعا کند که اقتصاد دانش بنیان دارد . نه اینکه در کشورما شما با کنکور وارد دانشگاه شوید بعد طی یک فرایندی یک مدرک بگیرید و در انتها دنبال کار بگردید بعد اخر در یک حیطه دیگری مشغول به فعالیت شوید اسم این کار اقتصاد دانش بنیان نیست .متاسفانه تعریف صحیح و درستی از اقتصاد دانش بنیان به " مردم " داده نشده است، برای اقتصاد دانش بنیان داشتن نیاز به زیر ساخت و سیاست گذاری است که مبنا آن از همان وزارت علوم می باشد . در حقیقت صنعت می بایست دانشگاه ایجاد کند چون شرکت نیاز به متخصص دارد نه اینکه دانشگاه شرکت تاسیس کند ! چون دانشگاه که نیازی به تولید ندارد . !

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه