ارسال به دیگران پرینت

بسته شدن تمام ورودی‌های مازندران| پلیس راه مازندران: رانندگانی که توجه نکنند 500 هزارتومان جریمه می شوند

بسته شدن تمام ورودی‌های مازندران اعلام شد. پلیس راه مازندران گفته است، رانندگانی که توجه نکنند 500 هزارتومان جریمه می شوند. به سبب تعطیلی آخر هفته تمام مبادی ورودی به مازندران بسته شد.

بسته شدن تمام ورودی‌های مازندران| پلیس راه مازندران: رانندگانی که توجه نکنند 500 هزارتومان جریمه می شوند

بسته شدن تمام ورودی‌های مازندران اعلام شد. پلیس راه مازندران گفته است، رانندگانی که توجه نکنند 500 هزارتومان جریمه می شوند. به سبب تعطیلی آخر هفته تمام مبادی ورودی به مازندران بسته شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندرانگفت: با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه و شرایط کرونایی مبادی ورودی به مازندران در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و استان‌های سمنان، گیلان و گلستان بسته هستند.

او با بیان اینکه رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند،افزود:افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند هم اعمال قانون شده و هم به مبدا بازگردانده می‌شوند.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده کیاسر – سمنان محدوده تلمادره هم اکنون مه گرفته است و رانندگان با کاهش دید در تردد روبرو هستند.

سرهنگ قدمی گفت: جاده‌های ساحلی استان هم اکنون بارانی و لغزنده است و رانندگان وسایل نقلیه در هنگام بارندگی در این جاده‌ها با دنده سنگین حرکت و از ترمز ناگهانی پرهیز کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه