ارسال به دیگران پرینت

کنایه تند و تیز آشنا به حرف های محسن رضایی| آشنا مشاور روحانی جواب حرف های محسن رضایی را داد

کنایه تند و تیز آشنا به حرف های محسن رضایی همچون دیگر حرف های آشنا تند و تیز است. آشنا مشاور روحانی جواب حرف های محسن رضایی را داد. حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری به اظهارات محسن رضایی درباره مذاکره با آمریکا کنایه زد.

کنایه تند و تیز آشنا به حرف های محسن رضایی| آشنا مشاور روحانی جواب حرف های محسن رضایی را داد

کنایه تند و تیز آشنا به حرف های محسن رضایی همچون دیگر حرف های آشنا تند و تیز است. آشنا مشاور روحانی جواب حرف های محسن رضایی را داد. حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری به اظهارات محسن رضایی درباره مذاکره با آمریکا کنایه زد.

وی در این‌باره در توئیتی نوشت: 

‌آقا محسن عزیز

همان یک عملیات فریب قدیمی کافی‌است.

لازم نیست دشمن را بیش از این فریب دهید.

محسن رضایی گفته است: آنها می توانند اعلام کنند و به ما اطمینان دهند که تمام تحریم های اعمال شده پس از برجام در عرض کمتر از یک سال لغو می شود و به بگویند بروید و پروسه این اتفاق را مذاکره کننید.

وی در بخش دیگری افزود: هر ماه در طول مذاکرات، باید برخی تحریم های که ضروری است لغو شوند. مثلا تحریم علیه مبادلات مالی و محدودییت هایی که بر بانک های اروپایی اعمال شده باید در ماه اول برداشته شود. صادرات نفت نیز در بین اولویت های نخست ما است.

او همچنین این موضوع را رد کرد که اصولگرایان می خواهند مذاکرات آمریکا را به تعویق بیاندازند.

رضایی که فایننشال تایمز از او به عنوان کاندیدای بالقوه ریاست جمهوری یاد کرده در ادامه تصریح کرده است که دیگر اقدامات امریکا مثل کمک به رفع مسدودی پول های ایران به عنوان مشوقی برای آغاز مذاکرات، مثل دادن یک «آب نبات» می ماند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه