ارسال به دیگران پرینت

دلیل افزایش کرونا در بوشهر ، دورهمی در خانه و خانه باغ ها

دکتر کشمیری گفت:۵۰ تا ۶۰ نفری که دیروز در شهرستان‌های بوشهر شناسایی شدند، علت ابتلایشان برگزاری مراسم در منزل بوده است.

 دلیل افزایش کرونا در بوشهر  ، دورهمی در خانه و خانه باغ ها

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر که با شبکه استانی صداوسیما گفت‌و گو می‌کرد، گفت: هراتفاقی که این چند روز در آمار‌ها دیده می‌شود مربوط به رفتار‌های ما در یک تا دو هفته گذشته بوده و نشان دهنده این است که نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشده است.

سعید کشمیری افزود: ۵۰ تا ۶۰ نفری که دیروز در شهرستان‌های بوشهر شناسایی شدند، علت ابتلایشان برگزاری مراسم در منزل بوده که ما دو نفر را شناسایی کردیم متوجه شدیم آن دو نفر اطرافیان خود را آلوده کرده‌اند.

تشکر از بازاریان گناوه و دیلم

او از بازاریان گناوه و دیلم هم تشکر کرد و ادامه داد: بازار‌های این دو شهر در تعطیلات عید فطر بسته بود تا مانع مسافرت مهمانان از استان‌های همجوار شوند. در روز عید فطر در شهر گناوه تنها ۱۲ مغازه و درشهر دیلم ۲۵ مغازه باز بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اوج گیری کرونا در استان‌های جنوبی مانند خوزستان، هرمزگان و بوشهر بیان کرد: باید بیش از گذشته مراقب باشیم و نکات بهداشتی را جدی بگیریم.

همچنان موارد بهداشتی را رعایت کنیم

کشمیری تاکید کرد: نکته بسیار مهم این است که نباید از رعایت کردن موارد بهداشتی خسته شویم و فکر کنیم با بستن مرز‌ها بیماری کنترل می‌شود، زیرا این بیماری در استان وجود دارد.

او باز از مردم خواست از برگزاری هرگونه مراسم در منزل و خانه باغ‌ها بپرهیزند.

 

منبع : ندای استان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه