ارسال به دیگران پرینت

دستگیری 55 متهم قاچاق کالا و ارز در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، ۵۵ متهم قاچاق کالا در هرمزگان دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری 55 متهم قاچاق کالا و ارز در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به تاثیرهای شوم آن بر اقتصاد و تولید ملی است.

وی افزود: در همین راستا نیز در مدت سه روز گشته با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و کنترل کامل محورهای مواصلاتی ، حدود ۵۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

سردار جعفری تصریح کرد: عمده کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم خانگی، مواد دخانی، دارو، تجهیزات رایانه ای، البسه، سوخت، لوازم آرایشی و برخی اقلام دیگر است و در همین رابطه ۲۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در مدت مذکور ۵۱ فقره پرونده کشف کالای قاچاق در استان تشکیل شده که از این شمار ۲ فقره بالای ۵۰۰ میلیون تومان ، ۴ پرونده بین صد تا ۵۰۰ میلیون تومان و۴۵ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه