ارسال به دیگران پرینت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

موج دوم کرونا در گیلان نداریم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقایسه با شرایطی که در زمستان و شروع سال داشتیم و اوضاع بحرانی بود، می‌توان گفت در حال حاضر اوضاع آرام است و کرونا در شیب ملایم قرار گرفته است.

موج دوم کرونا در گیلان نداریم

«جبار کوچکی‌نژاد»، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با میزان شیوع کرونا در استان گیلان گفت:

با توجه به اینکه در روزهای آخر ماه شعبان، منتهی به ماه رمضان مسافرانی از تهران و سایر استان‌ها به این منطقه سفر کردند، به نسبت روزهای قبل شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این استان هستیم.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه «در گیلان موج دوم کرونا در راه نیست» افزود:

البته این افزایش آمار مبتلایان منجر به بحران نشد به عبارت دیگر در مقایسه با شرایطی که در زمستان و شروع سال داشتیم و اوضاع بحرانی بود، می‌توان گفت در حال حاضر اوضاع آرام است و این استان در شیب ملایم قرار گرفته است.

به عنوان مثال در روز گذشته یکی دو مورد فوتی داشتیم و این امکان وجود دارد که تعداد مبتلایان بیشتر از این کاهش پیدا کند.

کوچکی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا لازم است که مجددا محدودیت‌ سفر به استان‌های شمالی اعمال شود؟ تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان یک اهرم بازدارندگی برای سفر است، این اقدام لازم نیست چرا که اصولا در ماه رمضان حجم مسافرت‌ها کاهش می‌یابد و افراد تنها به دلایلی نظیر شرایط خاص شغلی و یا خانوادگی به این منطقه، سفر می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص امکانات و تجهیزات برای رسیدگی به مبتلایان به کرونا خاطرنشان کرد: کمبود امکانات همیشه وجود دارد اما در این شرایط تجهیزات انفرادی مانند ماسک و لوازم دیگر به اندازه کافی وجود دارد.

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه