ارسال به دیگران پرینت

راه ارتباطی ۲۸ روستای چهارمحال و بختیاری بر اثر سیلاب بسته شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر و وقوع سیلاب، جاده ۲۸ روستای این استان عصر یکشنبه دهم فروردین بسته شد.

راه ارتباطی ۲۸ روستای چهارمحال و بختیاری بر اثر سیلاب بسته شد

مرتضی زمان‌پور روز یکشنبه تاکید کرد:با فعالیت این سامانه بارشی، جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی بخش مرکزی و ۷ روستای بخش بازفت روستای کوهرنگ و ۶ روستای منطقه دیناران در شهرستان اردل مسدود شد.

وی افزود:اکنون نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده این روستاها در حال تلاش هستند.

براساس پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری سامانه بارشی اخیر در استان تا روز سه‌شنبه فعال است و مدیریت بحران استان اعلام کرده است این بارشها ممکن است،باعث اختلال در ترددهای جاده‌ای شود.

در این راستا از مردم تقاضا شده تا از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم به حضور در جاده‌ها، باید تجهیزات ایمنی و ‌سوخت کافی به‌همراه داشته باشند.

همچنین از دامداران و کشاورزان خواسته شده به‌ علت احتمال وقوع آذرخش و بارش برف، به ارتفاعات نروند و از ایستادن و توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

به‌ دنبال فعالیت این سامانه بارشی و با توجه به کاهش محسوس دما، باغداران چهارمحال و بختیاری باید تدابیر لازم برای جلوگیری از سرمازدگی باغات خود به‌ویژه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری را بیندیشند.

بارش‌های اسفندماه سال گذشته ۵۸۰ میلیارد ریال و سرمازدگی فروردین‌ماه سال‌جاری حدود ۸۰۰ میلیارد ریال خسارت سرمازدگی به چهارمحال و بختیاری وارد کرد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه