ارسال به دیگران پرینت

هشدار هواشناسی: بارش شدید و سیلاب در راه است

مسدود شدن راهها در زمان وقوع بارش‌های سیلاتی محتمل است و لذا امکانات راهداری باید در نزدیکی آبنماها مستقر شود تا فورا نسبت به هدایت و کنترل سیلاب‌ها اقدام و راهها را بازگشایی کنند.

هشدار هواشناسی: بارش شدید و سیلاب در راه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از مردم و همه دستگاه‌ها و ادارات خواست تا هشدارهای هواشناسی برای هفته پیش رو را جدی بگیرند.

 رضا مدرس در دهمین جلسه شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران استانداری هرمزگان با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر در راه بودن بارش‌های شدید و احتمال طغیان رودخانه‌ها اظهار کرد: از همه مردم استان هرمزگان و دستگاه‌ها و ادارات می‌خواهیم که هشدارها در این زمینه را که برای هفته آینده صادر شده، جدی بگیرند تا حدالامکان بتوانیم از حجم خسارات و آسیب‌های بارش‌ سیلابی جلوگیری کنیم.

وی افزود: حتما مدیران استانی عضو در ستاد بحران، فرمانداران، شهرداران و دهیاران در هفته آینده در آماده باش کامل باشند و ضروری است تا شرکت آب منطقه هرمزگان ورودی و خروجی‌های سدهای استان را به طور مستمر پایش و کنترل کند تا با مدیریت سیلاب بتوانیم مانع از بروز خسارات شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به احتمال طغیان رودخانه‌ها اشاره و عنوان داشت: مسدود شدن راهها در زمان وقوع بارش‌های سیلاتی محتمل است و لذا امکانات راهداری باید در نزدیکی آبنماها مستقر شود تا فورا نسبت به هدایت و کنترل سیلاب‌ها اقدام و راهها را بازگشایی کنند.

مدرس از شهرداری‌های ساحلی نیز خواست تا مانع از ورود خودروها به حریم دریا شوند و همچنین نسبت به عدم ارائه خدمات به مسافران نیز کنترل‌های هرچه بیشتری انجام دهند چرا که امسال به طور کلی ارائه خدمات به مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن نخواهد بود.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه