ارسال به دیگران پرینت

کشف ۵ هزار ماسک دپو شده از یک داروخانه در گیلان

رئیس اداره صمت صومعه سرا از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در یکی از داروخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی ۴۰ میلیون ریال تشکیل شد.

کشف ۵ هزار ماسک دپو شده از یک داروخانه در گیلان

محمد نیک صفت از کشف پنج هزار ماسک دپو شده در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: این تعداد ماسک طی بازرسی مشترک نماینده دادستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در یکی از داروخانه های صومعه سرا کشف و ضبط شد.

وی افزود: این داروخانه که در داخل شهر صومعه سرا قرار دارد، از عرضه ماسک به شهروندان خودداری و با نصب پلاکارد «ماسک نداریم» آن را احتکار کرده بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا با بیان اینکه ماسک ها پس از کشف با هماهنگی مقام قضایی و با حضور و نظارت بازرسان بین مردم توزیع شد، گفت: برای این داروخانه متخلف پرونده ای به ارزش اقتصادی ۴۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می کنند به صورت مستمر ادامه دارد.

نیک صفت با تاکید بر تشدید بازرسی های مشترک از سوی بازرسان دستگاه های نظارتی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش تخلفات از سوی شهروندان صومعه سرایی است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه