ارسال به دیگران پرینت

محسن هاشمی: مردم مشکلاتی دارند ولی ربطی به حضور در انتخابات ندارد

رییس شورای شهر تهران گفت: مردم مشکلاتی دارند، ولی این موضوع ربطی به حضور در انتخابات ندارد.


محسن هاشمی: مردم مشکلاتی دارند ولی ربطی به حضور در انتخابات ندارد

رییس شورای شهر تهران گفت: مردم مشکلاتی دارند، ولی این موضوع ربطی به حضور در انتخابات ندارد.

محسن هاشمی پس از انداختن رای خود برای انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای خبرگان در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی مجلس را در راس امور دانسته و در گفته های امام خمینی انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات نقش بسیار مهمی در سرنوشت کشور دارد، ادامه داد: لازم است مردم در انتخابات شرکت کنند و باید بدانند که عدم شرکت در انتخابات یعنی کم اهمیت بودن نسبت به سرنوشت خودشان و اجازه دادن به دیگران برای اینکه کسانی که خودشان بخواهند به مجلس بفرستند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: لازم است مردم بیایند و از میان کاندیداهایی که وجود دارند و می توانند نقش موثری را در افکاری که آنها می خواهند داشته باشند، انتخاب خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: انتخابات از نظر جهانی نیز مهم است؛ الان نگاه جهانی به ایران و سرنوشت ایران به این انتخابات دوخته شده است و می خواهند بگویند انتخابات از رونق افتاده و مردم به سرنوشت نظام‌شان اهمیت نمی دهند هر چند مردم مشکلاتی دارند، ولی این موضوع ربطی به حضور در انتخابات ندارد.

 
 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      جناب محسن هاشمی این مشکلات یکشبه پیدا نشده اند. اساس و بنیان این مشکلات از زمان ریاست جمهوری پدر جنابعالی که در آن زمان مردم چشم و گوش بسته رای به اکبر هاشمی رفسنجانی میدادند ، پی ریزی شد.همانند غده ی سرطانی که از یه زمانی بوجود می آید.به قول خیلی از مردم وضع اقتصادی امروزه نسبت به حدود ۳۰ سال قبل خیلی بهتره.

    • علی ارسالی در

      اقای هاشمی بفرمایند اگه بیشتر مردم این نظامو نخوان به چه روشی باید به گوش سردمدارن حکومت برسونن اعتراض کنند میشن شورشی ما منتظر جوابیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه