ارسال به دیگران پرینت

بازگشت آمار فوتی‌های کرونا در تهران به اردیبهشت ماه

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبانماه ٩٩ باز خواهیم گشت.

بازگشت آمار فوتی‌های کرونا در تهران به اردیبهشت ماه

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تأکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه‌های زالی رئیس ستاد کرونای تهران اظهار کرد: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط  سخت و بحرانی آبانماه ٩٩ باز خواهیم گشت.

خال افزود: بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان مربروط می‌شود و بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی‌های بی رویه باز می‌گردد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با تأکید بر ادامه روند رعایت پروتکل‌ها و محدویت‌ها تصریح کرد: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان ماه باز خواهیم گشت ، لذا بایستی رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

وی شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت : نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش ، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

خال در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا است و تأکید می‌کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می‌تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه