ارسال به دیگران پرینت

کرونا | در کهگیلویه و بویراحمد 3 نفر به دلیل نزدن ماسک بازداشت شدند

غریب‌پور دادستان شهرستان دنا با همکاری کلانتری شهر سی‌سخت برای بازدید میدانی به سطح شهر آمد و از نزدیک شاهد عملکرد مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود و البته با تعدادی از شهروندان که از ماسک استفاده نمی کردند برخورد شد. در همین راستا دادستان دنا تعداد 3 نفر از شهروندان سی سختی را که از ماسک استفاده نمی کردند و با دهن کجی به دستورالعمل‌ها در سطح شهر تردد می‌کردند برخورد کرد و دستور بازداشت آنها را به کلانتری صادر کرد که بلافاصله مأمورین کلانتری آنها را به بازداشتگاه انتقال دادند.

کرونا  |  در کهگیلویه و بویراحمد 3 نفر به دلیل نزدن ماسک بازداشت شدند

دادستان دنا کهگیلویه و بویراحمد در یک بازدید میدانی به همراه مأمورین کلانتری از سطح شهر، دستور بازداشت و جلب سه نفر از شهروندان سی سختی که ماسک نزده بودند را صادر کرد.

ه دلیل ساده انگاری کرونا و بی‌خیالی عده ای از مردم، دادستان دنا شخصا به خیابان های شهر سی‌سخت آمد و با آن دسته افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کردند برخورد شد.

غریب‌پور دادستان شهرستان دنا با همکاری کلانتری شهر سی‌سخت برای بازدید میدانی به سطح شهر آمد و از نزدیک شاهد عملکرد مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود و البته با تعدادی از شهروندان که از ماسک استفاده نمی کردند برخورد شد.

در همین راستا دادستان دنا تعداد 3 نفر از شهروندان سی سختی را که از ماسک استفاده نمی کردند و با دهن کجی به دستورالعمل‌ها در سطح شهر تردد می‌کردند برخورد کرد و دستور بازداشت آنها را به کلانتری صادر کرد که بلافاصله مأمورین کلانتری آنها را به بازداشتگاه انتقال دادند.

دادستان دنا در گفت‌وگو گفت: دادستانی دنا با کلیه کسانی که به هر نحوی بخواهند سلامت عمومی مردم را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد.

دادستان دنا گفت: از این پس هر شخصی که در اماکن عمومی و خیابان‌های شهر سی‌سخت و پاتاوه قصد عبور و مرور داشته باشد و از ماسک استفاده نکند به خاطر تهدید علیه سلامت بهداشت عمومی بازداشت و روانه زندان خواهد شد.

غریب‌پور عنوان کرد: کسانی که قصد برگزاری مجالس عروسی و عزا دارند بدانند که در این شرایط حاد کرونایی با این کارشان در حال تقسیم مرگ بین بستگان و دوستان خود هستند و ما هم با برگزار کنندگان جشن های عروسی و عزا به صورت گسترده و بیرون از چارچوب‌های قانونی و دستورالعمل‌ها برخورد قاطع خواهیم کرد و بانیان مجالس را به زندان خواهیم انداخت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه