ارسال به دیگران پرینت

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

از نظر شیوع بیماری کرونا استان در شرایط فوق بحرانی قرار دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: استان اصفهان در شرایط فوق بحرانی از نظر شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

 از نظر شیوع بیماری کرونا استان در شرایط فوق بحرانی قرار دارد

با توجه به شرایط حادی که در خصوص شیوع بیماری کرونا در اصفهان وجود دارد، شرایط فوق حاد شده و متاسفانه طبق آمار، اوضاع روز به روز در حال بدتر شدن است.

وی ادامه داد: افزایش موارد بستری و به تبع آن موارد حاد چندین روز است که از 200 مورد فراتر رفته و برخی از بیمارستان ها مانند خمینی شهر ظرفیت شان تکمیل شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد: متاسفانه مواردفوت افزایش پیدا کرده و این آمار و شرایط به ما نشان می‌دهد که اگر بخواهیم با این روند جلو برویم ممکن است سرمایه استان و دارایی‌های بخش درمان پاسخگوی این حجم از تولید بیمار در جامعه نباشند و نتوانند به افرادی که نیاز به خدمت دارند، خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به نامه استاندار اصفهان به وزیر کشور برای تفیض اختیار جهت اعلام قرنطینه دو هفته ای در استان اصفهان تصریح کرد: شرایطی که در اصفهان وجود دارد سبب شد عباس رضایی استاندار به رحمانی فضلی وزیر کشور برای قرنطینه و کاهش نیروی ادارات و تعطیلی مشاغل غیر ضروری نامه بزند.

نجیمی خاطر نشان کرد: لازم است هشدار اساسی به مردم ادارات و اصناف داده شود که اگر در تجمعات غیر ضروری و برگزاری مراسمات بدون رعایت پروتکل‌ها بازنگری نشود و همین روند ادامه پیدا کند، شرایط متاسفانه در استان اصفهان بسیار وخیم ترخواهد شد.

وی اضافه کرد: در برخی از شهرستان ها مانند خمینی شهر شرایط بدتری داریم، اضافه بیمارستان آنها به اصفهان سر ریز شده که شرایط را دشوار تر می کند.

امروز اول مهرماه، در فضای مجازی نامه ای از استاندار اصفهان خطاب به وزیر کشور منتشر شد که خواهان تفیض اختیار برای حداقل دو هفته کاهش نیروی ادارات دولتی و تعطیلی مشاغل غیر ضروری به دلیل شرایط فوق بحرانی از نظر شیوع بیماری کرونا بود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه