ارسال به دیگران پرینت

حادثه | دریای مازندران در روز گذشته 3 قربانی گرفت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع 3 حادثه غریق طی روز گذشته در سواحل استان خبر داد.

حادثه  |   دریای مازندران در روز گذشته 3 قربانی گرفت

سید جعفر ساداتی طی گفت‌وگویی از وقوع ۳ حادثه غریق طی روز گذشته در سواحل استان خبر داد و گفت: افزایش حجم حضور مسافر در سواحل دریا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی نیازمند آن است تا همه افرادی که دریا و سایر نقاط گردشگری استان که در مسیر رودخانه‌ها واقع شده اند توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بتوانند با خاطراتی خوش به موطن اصلی خود بازگردند.

وی با اشاره به مواهب خدادادی استان مازندران، تصریح کرد: دریا علیرغم جذابیت‌هایش همواره می‌تواند موجب بروز خطرات جبران‌ناپذیر برای کسانی شود که بدون توجه به هشدارهای ماموران پلیس و ناجیان غریق خود را به آن می‌سپارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مرگ ۳ نفر از هموطنان در دریای مازندران در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه غریق در ساحل محود آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

ساداتی افزود: در این حادثه فردی ۳۶ ساله که به همراه سه نفر از دوستانش برای شنا به دریا رفته بود با توجه به مواج بودن دریا، نامبرده به دلیل عدم آشنایی آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

وی از غرق شدن فردی در ساحل شهرستان نوشهر خبر داد و بیان کرد: در این حادثه که ساعت ۶ عصر روز گذشته به وقوع پیوست، فردی ۲۷ ساله اهل تهران که برای شنا به دریا رفته بود به دلیل مواج بودن دریا و آشنا نبودن نامبرده به فنون شنا در دریا غرق شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از حادثه غریق دیگری در شهرستان تنکابن نیز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز نوجوان 14 ساله اهل تهران که در حال شنا در ساحل نشتارود این شهرستان بوده به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد و جان باخت.

ساداتی با توصیه مسافرانی که استان مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده بودند به مدیریت بازگشت از سفر و احساس مسؤولیت در برابر حفظ سلامت همراهان خود، افزود: توجه به هشدارهای ماموران پلیس و نهادهای امدادی و خدماتی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه