ارسال به دیگران پرینت

سرقت | دزد طلای کودکان شهرکرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارق حرفه‌ای طلاجات کودکان در شهرکرد خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال زیورآلات از وی کشف شد.

 سرقت  |  دزد طلای کودکان شهرکرد دستگیر شد.

سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت طلاجات و زیورآلات از کودکان دختر در محله‌های شهرکرد، ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با فعال‌سازی اکیپ‌های گشت‌زنی محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق و اقدامات ویژه علمی و تخصصی و با انجام تحقیقات وسیع صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه پژو پارس در محله‌های خلوت و مکان‌های سرگرمی کودکان دختر به صورت حرفه‌ای زیورآلات آنان را به سرقت می‌برد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات پیچیده مخفیگاه سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: سارق در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی نسبت به خود شد، که در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به سرقت به عنف ۲۰ میلیارد ریال زیورآلات کودکان با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

به گفته سردار غلامزاده، با تلاش شبانه روزی ماموران همدست سارق شناسایی و دستگیر شد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه