ارسال به دیگران پرینت

آسمانی شدن یک پزشک دیگر بر اثر کرونا

دکتر همایون فیوض، پزشک نام‌آشنای بوشهری به علت ابتلا به کرونا آسمانی شد.

آسمانی شدن یک پزشک دیگر بر اثر کرونا

ظهر امروز، این پزشک بوشهری به دلیل ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر و در سن ۵۴ سالگی، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت این پزشک نوشت: «این خبر در این روزهای مبارزه با ویروس منحوس قلب مردم و همه ما را به درد آورد. بی‌شک از دست دادن این پزشک شریف، بااخلاق، متین که سال‌ها بدون منت و چشمداشتی به معلولین خدمات رایگان ارائه می‌داد و با تعهد و تخصص خود موجب نجات جان بسیاری از انسان‌ها شده است باعث تأثر و تأسف است و جامعه از بودن و از خدمات ارزشمندش محروم خواهد شد.

بدون شک اعمال و خدمات بی شائبه شهید دکتر همایون فیوض که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرد، در نزد خداوند متعال محفوظ است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود. اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت دکتر همایون فیوض، ششمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر را به خانواده سوگوار ایشان، مردم شریف استان بوشهر و تمامی جامعه فرهیخته و خدوم حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای آن زنده‌یاد علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.»

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه