ارسال به دیگران پرینت

یک دستگاه کامیون با ۱۶ خودرو سواری در تهران برخورد کرد.

یک دستگاه کامیون میکسر بتن به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص در شرق پایتخت با ۱۶ خودرو سواری برخورد کرد. سیدجلال ملکی با بیان اینکه بر اثر این تصادف ترافیک سنگینی در خیابان استاد محمد بنا ایجاد شده بود، افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان مصدومان احتمالی این تصادف به بیمارستان منتقل شده بودند و آتش نشانان در عملیاتی نسبت به ایمن سازی محل و انتقال خودروها به محل امن اقدام کردند.


یک دستگاه کامیون با ۱۶ خودرو سواری در تهران برخورد کرد.

یک دستگاه کامیون میکسر بتن به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص در شرق پایتخت با ۱۶ خودرو سواری برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه سه شنبه  گفت: ساعت ٢٠:٣٠ امشب حادثه تصادف زنجیره ای در خیابان استاد حسن بنا شمالی، خیابان امیرنیا به سامانه ١٢۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران ایستگاه شماره ٧۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی با بیان اینکه بر اثر این تصادف ترافیک سنگینی در خیابان استاد محمد بنا ایجاد شده بود، افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان مصدومان احتمالی این تصادف به بیمارستان منتقل شده بودند و آتش نشانان در عملیاتی نسبت به ایمن سازی محل و انتقال خودروها به محل امن اقدام کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: ۲ خودرو سواری در این تصادف دچار آسیب دیدگی شدید اما سایر خودروها دچار خسارت جزیی شده بود.

به گفته وی با همکاری پلیس راهور مسیر ایمن سازی و بازگشایی شد و علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

خیابان استاد محمد بنا در شرق تهران و در منطقه مجیدیه شمالی واقع شده است

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه