ارسال به دیگران پرینت

دختر پسرنما که در شیراز دزدی می کرد، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: دختر پسرنما با ۳۰ فقره دزدی سرقت شامل محتویات و قطعات خودرو و موتورسیکلت روانه زندان شد.

دختر پسرنما که در شیراز دزدی می کرد، دستگیر شد

برپایه مطلب دریافتی، سرهنگ فرج شجاعی در این باره اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۴۰ سلطان‌آباد با بررسی‌های میدانی و افزایش گشت زنی‌های هدفمند در محدوده سرقت‌های انجام شده به یک دستگاه موتورسیکلت شک و با اقدامات فنی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد موتورسیکلت سوار دختری ۲۸ ساله است که با پوشش پسرانه اقدام به سرقت محتویات و قطعات خودرو می‌کند.

شجاعی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و موتوسیکلت اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای تعدادی ضبط و باند، فلش، عینک، مدارک شناسایی، دریل، جعبه ابزار، دستگاه پوز و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه