ارسال به دیگران پرینت

مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان با ورشکستگی صندوق های بازنشستگی | بازنشستگان بخوانند

مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه صندوق‌های بازنشستگی با بحران ورشکستگی عمومی روبرو هستند، اظهار داشت: زمانیکه که کشور با یک بحران اقتصادی روبرو می‌شود، طبیعتاً تمام ارکان اقتصادی کشور نیز با این مسئله درگیر می‌شوند، در چنین شرایطی صندوق‌های بازنشستگی با توجه به وضعیتی که دارند با بحران بیشتری روبرو هستند.

مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان با ورشکستگی صندوق های بازنشستگی | بازنشستگان بخوانند

در روز های پایانی سال، تصمیمات و جلسات زیادی برای افزایش  حقوق بازنشستگان توسط دولت انجام شده بود.اما تمام این جلسات بی نتیجه ماند و تاکنون افزایش حقوق بازنشستگان کارگری مشخص نشده است. حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است. حقوق بازنشستگان برای سال 1401، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. در ادامه به آخرین جزییات از افزایش حقوق بازنشستگان می پردازیم.

مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه صندوق‌های بازنشستگی با بحران ورشکستگی عمومی روبرو هستند، اظهار داشت: زمانیکه که کشور با یک بحران اقتصادی روبرو می‌شود، طبیعتاً تمام ارکان اقتصادی کشور نیز با این مسئله درگیر می‌شوند، در چنین شرایطی صندوق‌های بازنشستگی با توجه به وضعیتی که دارند با بحران بیشتری روبرو هستند، به طوریکه در حال حاضر بر اساس آمار‌های رسمی برخی از این صندوق‌ها ورشکست شده‌اند و اگر حمایت دولت نباشد آن‌ها نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دولت بدهی خورا به صندوق های بازنشستگی پرداخت کندتاورشکست نشوند
      چرافشاررابه مردم وبازنشستگان واردمیکند

    • مستمر بگیر ارسالی در

      فقط و فقط آقای افقه مانده بود که در مورد اقتصاد و بوجه رفاه اجتماعی صحبت کنه که الحمد الله آمد و توضیح داد دستشون درد نکنه ما از جیب خودمون میخوریم آقای افقه

    • ناشناس ارسالی در

      نود میلیارد دولت پول تامین اجتماعی را
      گرو گان گرفته تامین اجتماعی هر گز ورشکست نمی شه اگه دولت دست از سر بازنشسته برداره

    • ناشناس ارسالی در

      زمانی که بودجه را می بندند حساب همه چیز را می کنند ، یا گردانندگان بودجه بی سوادند یا آقای افقه ویا بازنشستگان را اشکول فرض کرده اند .

    • مهدیشماشما ارسالی در

      شما اگر میگید ما با بحران اقتصادی مواجه،هستیم پس غلط میکنید نفت که مال مردم می‌بخشید به کشورهای دیگه گاز آب و برق رو بعدآ میگید نداریم من پنج نون خور دارم ده میلیون میگیرم دو تا دانشجو دارم چرا حقوق من که قرار بود 38 درصد اضافه بشه ،شد ده درصد چرا چرا بعدش یکی از دوستای من چهارده میلیون میگیره اون هم درصد چرا چرا این قانون چرا درستش نمیکنید مگر قرار نشد طبق ماده 96 رسیدگی کنید چی شد پس همه دروغ شده

    • ناشناس ارسالی در

      دولت غیر مردمی و علیه مردم. ببینید چگونه همه چیز گران می شود و دولت بی لیاقت و رئیس آن هیچ کاری از دستشان بر نمی آید. اینها خائنین به وطن هستند.

    • ناشناس ارسالی در

      بحران اقتصادی فقط بازنشسته ای درست میکنه که میخواد پس انداز چندین سالشو الان تو دوران بازنشستگی برداره و استفاده کنه تا فقط زنده بمونه نه زندگی کنه ننگ بر این مسئولین بی کفایت و بی درایت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه