ارسال به دیگران پرینت

اولین حضور بین‌المللی «آن شب» در اسپانیا

فیلم «آن شب» که شرکت پرمییر انترتینمنت گروپ فروش بین‌المللی آن را به عهده گرفته، در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزی «سیتخس» اسپانیا به روی پرده رفت.

اولین حضور بین‌المللی «آن شب» در اسپانیا

 جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزی «سیتخس» اسپانیا از مهم‌ترین جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت در جهان است که ضمن ارائه بیان هنری، بیشترین توجه رسانه‌ای را در کاتالونیا نیز به خود اختصاص می‌دهد و محلی برای ارائه و نمایش فیلم‌های فانتزی و ترسناک از سراسر جهان است.

این رویداد سینمایی درجه یک فیلم‌های فانتزی و وحشت همواره میزبان بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان سطح بالایی بوده است و «آن شب» در اولین نمایش خود توانسته است توجه منتقدین این جشنواره را به خود جلب کند. 

پنجاه‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سیتخس» از تاریخ ۸ تا ۱۸ اکتبر (۱۷ تا ۲۷ مهر) در اسپانیا برگزار می‌شود. 

همچنین طبق اعلام پیشین شرکت آمریکایی «آی‌اف‌سی میدنایت» در نظر دارد فیلم « آن شب» را با بازی شهاب حسینی برنده نخل طلای جشنواره کن برای بهترین بازیگر مرد(فیلم فروشنده) در ژانویه ٢٠٢١ در آمریکای شمالی اکران کند. 

«آن شب» به کارگردانی کوروش اهری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش اولین فیلم مشترک ایران و آمریکا پس از سال ١٩٧٩ است که پروانه نمایش در ایران را دریافت کرده است.

 داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک‌ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علی‌رغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه‌داشته‌اند، می‌کند. آنها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سوال می‌برند.

«آن شب» در افتتاحیه جشنواره نایت استریم که جشنواره اینترنتی فیلم‌های ترسناک که از نهم اکتبر آغاز شده نیز، نمایش داده خواهد شد. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه