کارزار آنلاین؛
درخواست دانشآموزان برای مجازی شدن امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی
| جمعی از دانشآموزان با راهاندازی کارزاری خواستار برگزاری مجازی امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی شدند. در متن این درخواست، شرایط فعلی کشور، کاهش تمرکز دانشآموزان و نگرانی خانوادهها از جمله دلایل اصلی مطرح شده و تأکید شده است که امتحانات مجازی میتواند امنیت و آرامش بیشتری برای دانشآموزان فراهم کند.
جمعی از دانشآموزان با راهاندازی کارزاری خواستار برگزاری مجازی امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی شدند. در متن این درخواست، شرایط فعلی کشور، کاهش تمرکز دانشآموزان و نگرانی خانوادهها از جمله دلایل اصلی مطرح شده و تأکید شده است که امتحانات مجازی میتواند امنیت و آرامش بیشتری برای دانشآموزان فراهم کند.
درخواست مجازی شدن امتحانات در تمامی مقاطع
به نام خدا
مسئولین عزیز کشورمان
با سلام و احترام؛
با توجه به شرایط کنونی کشور و نبود تمرکز کافی برای دانشآموزان، پیشنهاد میشود امتحانات به صورت مجازی برگزار گردد.
برگزاری امتحانات مجازی، با در نظر گرفتن آسایش خاطر والدین و امنیت فرزندانشان، بهترین گزینه پیش رو خواهد بود.
آینده این کشور به دست همین جوانان ساخته میشود.
به امید پیروزی کشور عزیزمان ایران در این جنگ تحمیلی.
موافق هستم
مجازی خوبه
برای استرس شدید و امنت کشورم و حمله ی وحشیانه رژیم صهیونیستی به دانش آموزان میناب
سلام واقعا چرا امتحلنلت دبستان رو انلاین کردید و دبیرستان ، ( هشتمی ها) رو حضوری کردید؟
من برام فرقی نداره که انلاین باشه یا حضوری اما این که فرق میزارید واقعا بده
سلام
چرا درس مجازی میدین بعد امتحان ها حضوری
برای شهر های دیگه مجازیه برای مشهد حضوری
چرا دبستان غیر حضوری امتحان بدن ولی ناهار حضوری
ششم و هفتم یک سال باهم فرق دارن
لطفا یا زمان بیشتر بدین کع ما بیام مدرسه یاد بگیریم درس حضوری یاهم امتحانات رو مجازی کنید
با تشکر
لطفا مازندران و غیر حضوری کنید