ارسال به دیگران پرینت

خرید ملک |‌ خرید ملک در قبرس

اینفینیتی : شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس سال 2024 + فرصت سرمایه گذاری ویژه

مدت‌هاست که قبرس جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاران سراسر جهان داشته است، با این‌که قبرس شمالی ثروت کمتری نسبت به قبرس جنوبی دارد، اما با توسعه اقتصادی اخیر، همه مناطق قبرس شمالی پیشرفت چشمگیری در زیرساخت‌ها داشته‌اند. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران زیادی در گذشته به خرید آپارتمان و ملک در قبرس شمالی روی آورده‌اند.

اینفینیتی : شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس سال 2024 + فرصت سرمایه گذاری ویژه

اینفینیتی : شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس سال 2024 + فرصت سرمایه گذاری ویژه

مدت‌هاست که قبرس جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاران سراسر جهان داشته است، با این‌که قبرس شمالی ثروت کمتری نسبت به قبرس جنوبی دارد، اما با توسعه اقتصادی اخیر، همه مناطق قبرس شمالی پیشرفت چشمگیری در زیرساخت‌ها داشته‌اند. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران زیادی در گذشته به خرید آپارتمان و ملک در قبرس شمالی روی آورده‌اند.

علاوه بر آن، با خرید ملک در این کشور، امکان درخواست برای اخذ اقامت موقت برای شما و خانواده‌تان نیز وجود دارد. در صورتی که می‌خواهید ملک یا آپارتمانی در قبرس شمالی خریداری کنید، در ادامه همراه  ما باشید.

راهنمای خرید ملک در قبرس شمالی در سال 2024

کشور قبرس شمالی با مساحت 3354 کیلومتر مربع، به دلیل سواحل زیبا و مسیرهای کوهستانی بکر، از زیباترین مناطق جزیره است. در طول سال 2024، سرمایه گذاری های گسترده در این کشور باعث افزایش 100 درصدی قیمت ملک و آپارتمان در برخی مناطق شده است. با این حال، قیمت خرید مسکن و ملک به طور قابل توجهی ارزان‌تر از جنوب قبرس است.

قابل ذکر است که در قبرس شمالی، اجاره و خرید آپارتمان بسیار آسان و اقتصادی است. با این حال، اگر برای زندگی در این کشور تصمیم نهایی را ندارید، توصیه می کنیم به طور حضوری این کشور را بررسی کنید. در ادامه این مقاله، با اطلاعات بیشتری در این زمینه آشنا خواهید شد.

شرایط خرید ملک در قبرس

آشنایی با شرایط و قوانین خرید ملک در قبرس شمالی در سال 2024

شرایط خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی نسبتاً آسان است و برای دریافت حق خرید و سرمایه‌گذاری در این کشور، تنها نیاز به یک پاسپورت و گواهی عدم سوء پیشینه دارید. طبق قوانین این کشور، هنگام خرید یک ملک یا آپارتمان، یا حتی با پرداخت یک سوم قیمت کل ملک، می‌توانید اقامت موقت در قبرس شمالی دریافت کنید.

هر فرد خارجی اجازه خرید یکی از این گزینه‌ها را دارد:

  • یک واحد آپارتمان
  • یک واحد ویلایی
  • یک دونوم قبرس شمالی (حدود 1338 مترمربع زمین)

اگر شما قصد خرید بیشتر از این میزان را دارید، هرچند می‌توانید قولنامه رسمی داشته باشید، ولی باید نیم درصد مالیات را پرداخت و یک شرح در سند ثبت شود که این ملک فقط و فقط توسط شما قابل معامله است.

اگر می خواهید شرایط جدید خرید ملک در قبرس شمالی را بدانید میتونید روی این لینک کلیک کنید تا به صورت کامل در سایت مرجع خرید انواع خانه در قبرس شمالی، شرایط سال 2024 را مطالعه کنید. 

بررسی قیمت خرید آپارتمان در قبرس شمالی

بطور کلی، خرید آپارتمان در قبرس شمالی به نسبت کشورهای اروپایی، بسیار ارزانتر است. برای خرید ملک در این منطقه، بهتر است ابتدا با شرکت‌هایی مانند اینفینیتی ، گلوبال لند، قبرس آنلاین، قبرس ایران و... که مشاوره تخصصی در این زمینه ارائه می‌دهند، مشورت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. هزینه خرید ملک در قبرس شمالی به دلیل وابستگی به منطقه، قیمت متغیری دارد و بنابراین به صدور یک قیمت دقیق مشکل است. با این حال، به طور کلی حداقل مبلغ 87,000 پوند برای خرید ملک درنظر گرفته می‌شود. البته، این مبلغ بستگی به ارزش و متراژ ملک مورد نظر دارد.

بررسی شرایط خرید خانه در قبرس سال 2024

بررسی هزینه‌های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی

حین خرید یک آپارتمان یا ملک در این کشور، به عنوان یک شخص خارجی باید هزینه‌های جانبی دیگری را علاوه بر قیمت کل ملک پرداخت کنید. این هزینه‌ها شامل موارد زیر است:

  • یک نیم درصد از ارزش کل مبلغ ملک برای هزینه باز کردن پرونده مالیاتی شخص (تا 21 روز پس از عقد قرارداد)
  • ۶ درصد هزینه سند زدن و ۶ درصد هزینه ثبت قرارداد در اداره ثبت اسناد
  • ۵ درصد مالیات بر خرید (قبل از تحویل کلید)
  • یک نیم درصد هزینه برای باطل کردن تمبر در اداره مالیات
  • هزینه انشعابات بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ پوند که یک تا دو ماه قبل از تحویل کلید پرداخت می‌شود
  • هزینه ۵۰۰ پوند برای نصب آب و برق

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

ابتدا، مشاوران حقوقی و شرکت‌های معتبر در کشور قبرس شمالی را مشورت کنید. شرکت اینفینیتی یا دیگر شرکت های معتبر می توانند به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند و می‌تواند شما را راهنمایی کند. ده درصد مبلغ کل ملک را به عنوان ودیعه رزرو باید به شرکت سازنده پرداخت کنید، که معمولا حدود 2000 پوند است.

پس از تصمیم‌گیری نهایی، یک سوم از کل مبلغ ملک را پرداخت کرده و قرارداد میان شما و شرکت سازنده امضا می‌شود تا خریدتان نهایی شود. شما تا یک ماه پس از رزرو فرصت دارید تا ملک را خرید کنید. با توجه به بودجه خود ملک مناسب را از لحاظ قانونی و مالیاتی انتخاب کنید و مدارک کامل را داشته باشد.

لازم به ذکر است که نیم درصد از کل مبلغ ملک بابت باز کردن پرونده مالیاتی باید تا 21 روز پس از امضای قرارداد پرداخت شود. بعد از دریافت کلید، مالک جدید باید هزینه‌های جانبی دیگری که ذکر شده است را پرداخت کند.

شرایط خرید خونه در قبرس 2024

جمع بندی خرید ملک در قبرس شمالی با اینفینیتی

خرید ملک در قبرس شمالی به عنوان یک روش عالی برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود. قبرس شمالی یکی از کشورهای بسیار امن جهان به شمار می‌رود و همچنین هوای ملایم و رشد اقتصادی بالایی دارد. با خرید یک خانه در قبرس شمالی، می‌توانید به پوند انگلستان سرمایه گذاری کنید و برای کل اعضای خانواده درجه یک خود اقامت موقت در این کشور بدست آورید.

بعد از خرید ملک مورد نظر، مدارک مورد نیاز برای صاحبکار به ادارات مربوطه ارائه می‌شوند و پس از بررسی و وجود شرایط لازم، سند به نام خریدار ثبت می‌شود. اما لازم به ذکر است که شرایط خرید ملک برای خارجیان در قبرس شمالی کمی متفاوت است. به عنوان مثال، ملک یک خارجی حداقل باید ۳۰۰ متر فاصله از اماکن نظامی داشته باشد. همچنین، هر فرد خارجی می‌تواند در طول عمر خود یک واحد آپارتمان، یک واحد ویلایی یا مقدار مشخصی زمین را به نام خود ثبت کند.

حال که تا اینجا همراه ما بودید، هر سوالی دارید می توانید در قسمت کامنت ها برای ما بنویسید. این مقاله را بفرستید برای کسانی که به دنبال خرید ملک در قبرس شمالی در سال 2024 هستند. 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی رسولی ارسالی در

      مرسی بابت مقاله خوبتون
      این مقاله از این نظر برای من جذاب بود که شرایط رو به صورت کامل در سال 2024 بررسی کرده بود چون خیلی وقت ها قوانین عوض میشه و خرید خونه در قبرس سخت تر از قبل شده بود ولی الان تقریبا تمامی سوالاتم رو پاسخش رو گرفتم
      ممنون از شما

    • جلال ارسالی در

      سلام مرسی بابت محتوای خوبتون
      من دقیقا دارم به سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس فک میکنم ولی ایده ای نداشتم که چجوری و از کجا باید شروع کنم
      اینجا تقریبا اون دیدگاه اولیه به من داده شد که چجوری میتونم استارت بزنم و فرآیند خریدم رو داشته باشم..ممنونم ازتون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه