ارسال به دیگران پرینت

رنگ مو | رنگ مو سن پایین

به جای بوتاکس و فیلر با رنگ مو سنتو پایین بیار! | چه رنگ موهایی سن را کمتر نشان می دهد؟

رنگ مو می‌تواند تأثیر زیادی بر ظاهر و سن افراد داشته باشد. انتخاب رنگ موی مناسب می‌تواند باعث جوان‌تر یا مسن‌تر به نظر رسیدن افراد شود.رنگ موهای روشن معمولاً باعث جوان‌تر به نظر رسیدن افراد می‌شوند. این رنگ‌ها باعث می‌شوند که پوست روشن‌تر و چهره شاداب‌تر به نظر برسد.

به جای بوتاکس و فیلر با رنگ مو سنتو پایین بیار! | چه رنگ موهایی سن را کمتر نشان می دهد؟

 چه رنگ موهایی سن را کمتر نشان می دهد؟

رنگ مو می‌تواند تأثیر زیادی بر ظاهر و سن افراد داشته باشد. انتخاب رنگ موی مناسب می‌تواند باعث جوان‌تر یا مسن‌تر به نظر رسیدن افراد شود.رنگ موهای روشن معمولاً باعث جوان‌تر به نظر رسیدن افراد می‌شوند. این رنگ‌ها باعث می‌شوند که پوست روشن‌تر و چهره شاداب‌تر به نظر برسد

. رنگ‌های روشن مانند بلوند، عسلی، و طلایی گزینه‌های خوبی برای افراد با پوست روشن یا گندمی هستند.

وقتی تصمیم می‌گیرید موهایتان را رنگ کنید علاوه بر رنگی که دوست دارید یا مد شده است، باید به این دو نکته خیلی مهم توجه کنید که آیا این رنگ به شما و پوست شما می‌آید و اینکه چقدر روی سن و سال شما تاثیرگذار است؟! و البته در مورد نکته دوم این مساله هم اهمیت دارد که اصلا برایتان مهم است که سنتان بالا یا پایینتر نشان داده بشود؟!

به گزارش راهنماتو،  اما اگر شما هم با ما هم‌عقیده هستید و تناسب را می‌پسندید باید بگویم اگر دوست دارید سن شما بالا نرود و بلکه کمی هم جوانتر به نظر برسید چند رنگ مو این روزها ترند شده است که بد نیست نگاهی به آنها داشته باشید!

10 مدل رنگ موی فانتزی جذاب + عکس

  • مشکی

1

رنگ مشکی که تقریبا چند سالی می‌شود مد است و اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند. اگر به دنبال پایین‌تر آمدن سنتان هستید پس حواستان باشد از مشکی پرکلاغی استفاده نکنید! چون خیلی افراطی توی چشم می‌آید و ممکن است نتیجه دلخواه شما را نصیبتان نکند. مشکی با پایه‌های پایین طبیعی خیلی بهتر است.

  • قهوه‌ای شکلاتی

1

رنگ‌های قهوه‌ای و هم‌خانواده‌ی آن، در بچه‌سال‌تر به نظر رسیدن شما خیلی ماهرانه عمل می‌کند. قهوه‌ای شکلاتی جذابیت زیادی هم دارد.

  • بالیاژ با طیف رنگی گرم

1

رنگ‌های گرم سن شما را در یک محدوده‌ی مشخصی نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد مسن‌تر به نظر برسید. اگر دوست دارید رنگ ترکیبی داشته باشید گزینه خیلی خوبی است.

  • مسی

1

فانتزی دلچسب! برای اینکه هم رنگ گرم استفاده کنید و هم خاص جلوه کنید رنگ مسی در خدمت شماست!

  • فیس فریم

1

به هایلایت جلوی مو در اصطلاح فیس فریم گفته می‌شود. انگار صورت شما داخل یک قاب قرار گرفته است. خیلی شیک و جوان‌پسند!

  • بلوند صورتی کمرنگ

1

رنگ بسیار جذابی است! یک باربی به تمام معنا خواهید شد. البته درنظر داشته باشید که میزان فانتزی این رنگ زیاد است و با شستشو نیاز به تجدید رنگساژ خواهد داشت.

  • طیف عسلی طلایی

1

رنگ‌های گرم همیشه برای سرحال به نظر رسیدن شما نقش مهمی ایفا می‌کنند. پس از این تناژ رنگی غافل نشوید.

منبع : راهنماتو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه