ارسال به دیگران پرینت

سایز کوچک | سایز کوچک کفش

اگه کفشت پنجه پاتو میزنه ببین! | ترفند برای کفشی که سایز کوچک است

حتما تجربه کرده‌اید وقتی که کفش می‌خرید اندازه است اما بعدا به پا کوچک است این ترفند برای کفش سایز کوچک است در ادامه برای اطلاع از ترفند کفش سایز کوچک با ما همراه باشید.

اگه کفشت پنجه پاتو میزنه ببین! | ترفند برای کفشی که سایز کوچک است

ترفند برای کفشی که سایز کوچک است

 

حتما تجربه کرده‌اید وقتی که کفش می‌خرید اندازه است اما بعدا به پا کوچک است این ترفند برای کفش سایز کوچک است در ادامه برای اطلاع از ترفند کفش سایز کوچک با ما همراه باشید.

ترفند برای کفش سایز بزرگ

1- استفاده از کفی کفش:استفاده از کفی برای کوچک کردن سایز کفش راه حل مناسبی برای اکثر کفش‌ها می‌باشد. استفاده از کفی مناسب علاوه بر اندازه کردن کفش برای پا، می‌تواند باعث راحتی شما در هنگام راه رفتن شود. اگر از کفی های طبی استفاده کنید راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد. برای تهیه کفی مناسب می‌توانید به فروشگاه های کفش فروشی یا کفاشی ها مراجعه کنید.
2- پوشیدن جوراب ضخیم:ساده ترین و پیش پا افتاده ترین راه برای تنگ کردن کفش گشاد پوشیدن جوراب ضخیم زمستانی است. برای این کار می‌توانید از جوراب شلوار هم استفاده کنید. همچنین می‌توانید همزمان از چند جوراب روی هم استفاده کرده و باعث تنگ شدن کفش خود شوید. از این روش برای تنگ کردن کفش های ورزشی و بوت استفاده می‌شود. پوشیدن جوراب ضخیم برای تنگ کردن کفش در فصل تابستان و هوای گرم توصیه نمی‌شود.


3- قرار دادن کاغذ یا دستمال در کفش:تنگ کردن کفش با استفاده از کاغذ، دستمال، پنبه و پارچه یکی از راهکارهای سریع در هر زمان و مکان است. با قرار دادن یکی از این موارد در پنجه کفش از حرکت پا به سمت جلو، جلوگیری می‌شود. این روش برای زمانی کاربرد دارد که کفش از ناحیه پنجه بزرگ باشد. توجه داشته باشید که این راهکار برای کوچک کردن سایز کفش ورزشی و پیاده روی که قرار است برای زمان طولانی استفاده شود، مناسب نیست.

 

اینطوری کتاب کادو کن! | ترفند کادو کردن خیلی شیک

4- استفاده از پد پا:یکی دیگر از روش های پاسخ به سوال چگونه سایز کفش را کوچک کنیم؟ استفاده از پد پا است که در قسمت جلو، قوس یا پاشنه پا استفاده می‌شوند. این پدها زمانی قابل استفاده هستند که کفش از ناحیه جلو یا عقب بزرگ باشد و نیازی به تنگ کردن کل کفش نیست. پدهایی که در قسمت قوس پا قرار می‌گیرند علاوه بر تنگ کردن کفش راحتی کفش را بیشتر می‌کنند. از پد پا برای کوچک کردن کفش پاشنه دار و کفش های تخت استفاده می‌شود. پد پا را می‌توانید از کفاشی ها یا فروشگاه های آنلاین تهیه کنید.


5- مرطوب کردن کفش:این روش ممکن است به کفش آسیب برساند پس ابتدا قبل از شروع کار برچسب کفش را مطالعه کنید. کفش را با آب مرطوب کرده و در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. برای مرطوب کردن کفش های چرم و جیر بهتر است مقداری آب بر روی کفش اسپری کنید. اما برای کفش های راحتی و ورزشی کفش را در آب خیس کنید. سپس کفش را زیر آفتاب خشک کنید. در صورت آفتابی نبودن هوا از باد سشوار در حرارت کم استفاده کنید. چون پارچه هایی مانند پلی استر در اثر حرارت بالا ذوب می‌شوند. در آخر پس از خشک شدن کفش آن را امتحان کنید. ممکن است نیاز باشد تا این روش را چندین بار تکرار کنید. برای جلوگیری از تنگ شدن بیش از حد کفش پس از خیس کردن کفش می‎توانید آن را پوشیده و در پای خود خشک نمایید تا مناسب پای شما خشک شود.


6- مراجعه به کفاشی:اگر برای تنگ کردن کفش از روش های گفته شده استفاده نکردید می‌توانید به یک متخصص کفش یا کفاشی مراجعه کنید. افراد با تجربه ای وجود دارند که راه حل‌های مناسبی برای تنگ کردن کفش گشاد در اختیار شما قرار دهند، تا مشکل شما حل شود. این روش برای کفش های گران قیمت و کیفیت بالا مفید می‌باشد.

 
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه