ارسال به دیگران پرینت

ازدواج | ازدواج عجیب | ازدواج‌دقلوها

این خواهر و برادر دوقلو باهم ازدواج کردند | اتفاقی عجیب اما واقعی

همه چیز روشن بود و علم، دوقلو بودن این زن و شوهر عاشق را ثابت کرده بود و حالا دیگر آنها نمیتوانستند با هم مثل سابق زندگی کنند اما آنچه هنوز مشخص نبود چگونگی جدا شدن این دو از هم بود.

این خواهر و برادر دوقلو باهم ازدواج کردند | اتفاقی عجیب اما واقعی

ازدواج خواهر و برادر کاملا امری ناممکن است اما گاهی به دلایل مختلف و کاملا نا آگاهانه این اتفاق افتاده است و اخبار متفاوتش را از گوشه کنار جهان حتما شنیده اید. عروس دامادهایی که به یکباره متوجه شدند دیگر نمیتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند یا زن و شوهرهایی که به دلیل فاش شدن راز خواهر و برادر بودنشان مسیر زندگی شان تغییر کرد. در این بخش به مورد جدیدی خواهیم پرداخت که از قرار معلوم بعد از سالها زندگی مشترک دریافتند که خواهر برادر هستند، آن هم دوقلو.

یک یک زوج آمریکایی در یک حادثه عجیب متوجه شدند که از لحاظ بیولوژیکی دو قلو هستند و با نتیجه ی آزمایشات کاملا شوکه شدند. این موضوع را بعد از انجام تست روتین DNA در کلینیک IVF متوجه شدند.

این دو نفر یکدیگر را در دانشگاه ملاقات کرده بودند و از هم خوش شان آمده بود به دلیل تفاهم بالایی که داشتند تصمیم به ازدواج گرفتند و خیلی سریع هم تمام اقدامات تشکیل زندگی مشترک خود را انجام دادند.

 
 

همه چیز خوب بود تا اینکه متوجه شدند در بچه دار شدنشان مشکلی وجود دارد و باید برای داشتن فرزند حتما دوره های درمانی خاصی را بگذرانند. به همین دلیل بعد از ازدواج چندین سال تحت نظر کلینیکی در میسی سیپی بودند، به امید این که بتوانند بچه دار شوند.

طبق روال جزئیات دقیق تری از وضعیت سلامت و بدن این دو نیاز بود و برای همین آزمایشات گسترده ای باید صورت میگرفت. تمام آزمایشات انجام شد و بعد از مدتی پزشک این کلینیک اطلاعات عجیبی به آن ها داد.

پزشک آزمایشگاه به آن ها گفت: " این اتفاق کاملا نادر است و ما برای همه رابطه بین شان را نمی سنجیم اما در مورد شما دستیار آزمایشگاه به دلیل شباهت بالای پروفایل تان کمی مشکوک شده بود. خب اول فکر کرده بود که شما فامیل هستید؛ مثلا دختر عمو پسر عمو. اما زمانی که دقیق تر شده بود، متوجه شد که شباهت خیلی زیادی بین شما وجود دارد که اصلا طبیعی نیست. "

 

به دلیل غیرطبیعی بودن اطلاعات بدست آمده از آزمایشات، پزشکان این کلینیک بدون درنگ فایل بیماران را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که هر دو دقیقا در یک تاریخ و در سال 1984 متولد شده اند و براساس تمام اسناد پزشکی این دو نفر دو قلو هستند ولی مشخص نیست چگونه از هم جدا شده اند.

همه چیز روشن بود و علم، دوقلو بودن این زن و شوهر عاشق را ثابت کرده بود و حالا دیگر آنها نمیتوانستند با هم مثل سابق زندگی کنند اما آنچه هنوز مشخص نبود چگونگی جدا شدن این دو از هم بود.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه