ارسال به دیگران پرینت

مهدی تاج | فایل صوتی لو رفته مهدی تاج در مشهد

فایل صوتی لو رفته فوق جنجالی از مهدی تاج | دیکته کردن سوالات برای خبرنگاران! + ویدئو

سفر جنجالی مهدی تاج به مشهد حواشی بسیار زیادی از جمله بیرون کردن خبرنگاران و سوالات دیکته شده برای خبرنگاران یک رسانه داشت که در این فایل صوتی دلیل همه چیز لو می رود.

فایل صوتی لو رفته فوق جنجالی از مهدی تاج | دیکته کردن سوالات برای خبرنگاران! + ویدئو

فایل صوتی لو رفته مهدی تاج در مشهد

سفر جنجالی مهدی تاج به مشهد حواشی بسیار زیادی از جمله بیرون کردن خبرنگاران و سوالات دیکته شده برای خبرنگاران یک رسانه داشت  که در این فایل صوتی دلیل همه چیز لو می رود.

سفر تاج به مشهد و حضورش در مجمع سالیانه هیئت فوتبال خراسان رضوی حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد؛ از حضورنداشتن مدیرکل ورزش و جوانان در این مجمع که منجر به راه‌ندادن اصولی به ساختمان این اداره به‌همراه تاج شد، تا موضوع برکناری اصولی از سخنگویی فدراسیون فوتبال و حتی برکناری از سمتش در هیئت فوتبال!

آقای رئیس تاج، حرمت صاحبخانه را نگه نداشت | ترکش‌های حضور تاج در یک برنامه تلویزیونی

 همه این مسائل باعث شد تاج و دوستانش تصمیم بگیرند عصر دیروز نشست خبری را در مشهد برگزار کنند، اما وقتی با حضور خبرنگاران مشهدی روبه‌رو شدند تصمیم گرفتند خبرنگاران را بیرون کنند و فقط با یک رسانه گفت‌وگو کنند!

این در شرایطی بود که فایل لورفته از اتاق محل مصاحبه نشان از دیکته‌کردن سؤالات به خبرنگار از سوی تاج، اصولی و دیگر دوستانشان دارد و البته تلاشی است برای سرپوش‌گذاشتن و تکذیب موضوعاتی که به واقعیت خیلی نزدیک است.

 

 

منبع : تنسیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه