ارسال به دیگران پرینت

شهرآوردِ پایتخت | جدایی لوکادیا در آستانه شهرآوردِ پایتخت

جدایی لوکادیا در آستانه شهرآوردِ پایتخت؛ مصلحت یا اجبار؟!

جدایی لوکادیا در آستانه شهرآوردِ پایتخت؛ مصلحت یا اجبار؟!

جدایی لوکادیا در آستانه شهرآوردِ پایتخت؛ مصلحت یا اجبار؟!

هواداران و چشم‌انتظاری ادامه‌دار برای یک خط حمله آتشین در پرسپولیس 

جدایی لوکادیا در آستانه شهرآوردِ پایتخت؛ مصلحت یا اجبار؟!

یاسر رسولی

نویسنده ورزشی

پرسپولیس فصل پیشین نقل و انتقال را زودتر از بقیه باشگاه‌ها آغاز کرد حتی پیش از باشگاه‌های صنعتی اما نقطه‌ضعف در خرید بازیکن، یک مهاجم نوک حمله خوب و باکیفیت خارجی بود تا ضعف‌های فصل قبل را جبران کند.

خریدها با دستور یحیی گل‌محمدی آغاز شد و فشار هواداران همچنان برای جذب مهاجم خارجی خوب، ادامه داشت تا اینکه سرمربی سرخپوشانِ پایتخت در آخرین خریدها توانست یک مهاجم درجه دو هلندی ولی با کارنامه قابل قبول پیدا کند البته با قراردادی یک‌ساله!

لوکادیا به ایران آمد در حالی که عکس‌هایش حکایت از اضافه‌وزن داشت! اما واقعیت اینگونه نبود و او در چند بازی‌ای که به میدان آمد با گلزنی‌هایش توانست رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کند. پرسپولیس پس از لوکادیا برای به دست آوردن دیاباته دست‌به‌کار شد و دیاباته هم به تیم سرخ آمد. اما روزهای خوب کوتاهند و درست در آستانهٔ دربی و زمانی که هواداران منتظر زوج خط حملهٔ دیاباته-لوکادیا بودند، ناگهان خبر رفتن لوکادیا به بهانهٔ بیماری خانواده وی، تیتر رسانه‌ها شد.

مهاجم ارزشنمد، دیروز، در آستانه‌ی شهرآوردِ همیشه‌خاص و حساس و در بدترین زمان ممکن برای پرسپولیس، از ایران رفت اما حالا اکثیت می‌دانند که حقیقت ماجرا، بیماری و مشکل خانوادگی لوکادیا نیست؛ سالهاست که افراد ناشناس و نابلد اطراف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پرسه می‌زنند و در اثر زمزمه‌های این چهره‌های ناشناس و غیرمسئول، دو باشگاه بزرگ پایتخت ضررهای بسیاری متحمل شده‌اند که جدیدترین آن هم رفتن لوکادیا است و می‌دانیم که آخرین هم نخواهد بود.

با شعله‌ورشدن آتش اعتراضات اجتماعی و سیاسی اخیر که دارد ماه سومِ خود را می‌گذراند، این افراد با کارشکنی و سیاسی‌کاری توانستند لوکادیا را فراری دهند و او اعلام کرد که برای همیشه از ایران می‌رود. باشگاه هم می‌گوید اگر مرد هلندی تا ۴۸ ساعت آینده به جمع سرخ‌پوشها برنگردد علیه او شکایت خواهد کرد.

حالا در آستانه دربی، خبرنگاران ورزشی و هواداران سینه‌چاک و پیگیر، چاره‌ای ندارند جز اینکه صبر کنند و ببینند ادامهٔ کار لوکادیا با تیم پرسپولیس به کجا می‌رسد؛ ادامه‌ای که در فوتبال ایران بارها و بارها ثابت‌شده، سریالی‌ست که هیچگاه به قسمت آخر نمی‌رسد تا همه تکلیف‌شان را بدانند و نفس راحتی بکشند.

ابهام در وضعیت جدایی/فرارِ مصلحتی یا اجباریِ لوکادیا، ابهامی‌ست بی‌پایان در فوتبال پُرابهام ایران.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه